Gå til innhold

Mer om min nye 244 *modemwarning*

Ranger emnet

ss242

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snurre gutt står d ikke et nummer på selve "OD" klompen din?

jaffal "J" kom på vanlige GL osv

og "P" satt vertfall i turbo, glt osv! men "P" typen har d me å få synkroniserings problem på 2.gir, tåler ikke så mye juling før d blir et helvete å holde i spaken før den spretter i fri av seg selv :D ja d har hent jah :D

Men sies at M46 i 940 turbo skal være forsterket, men vet ikke, men skal du ha ut over 180-200hk! gir OD'n opp, slurer på alle gir da, mange tror d er clutchen som slurer, men d er od boxen!

Mener å at er selve gir/od'n i alu/alu farge er d en P, er den støpehjerns farge om d ikke er støpjærn da så er d en J...

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er galt med M46 kassa siden du skal bytte den til M47, lyst til å selge den??, min raser snart.

På min OD kasse står det med store bokstaver "P-type" på selve OD`en, på eksos siden og selve kassa har nok aldri vært rød, nå er den svart (olje), men jeg skimter litt sølv farge under asfalten :)

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med kassa, men er bare mer glad i M47 på sugemotor.

Skal vaske litt i helga, å se om det dukker opp noe mer bokstaver der.

Er flere som er int. i å kjøpe, så de står nok desverre foran deg.

Men gir deg en pm hvis den blir liggende.

BurnPrOOf:

Mambo som begynte med andre bilmerkerblah

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støttebukker rett på grusen? det er ikke særlig bra.... kan fort skje no dritt der ass.... men en bra bil... pen å greier...:D

Jeg vet det, men har siktet den opp så godt jeg kan, alle dørlinjer er helt rett.

Hjelper også at den er ribbet innvendig, og står uten motor i.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WARNING: RISKOKER!!!!!!!!!!!!!!! :shake :deng :deng :deng

Soo.... Honda har altid lagd gode motorer. Uten turbo. Ikke noe å diskutere, men jeg ser at det er volvo som dere lever for. sorry :offtopic

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider