colle Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 modda denne lexusen i dag. ville ha en clean bil som jeg selv kunne tenkt meg å ha den. ble ganske fornøyd med denne her. senka, nye hjul, brusha front og bakfanger, copypaste skjørt og spoiler, fjerna lykter i fronten, suicide passasjerdør. + litt småtteri orginal: mod: kritikk tas gjerne imot, ikke vær redd :P hehe UPDATE ny grill, fiksa litt på fronten, vv ar litt skeiv...fjerna sideblinkers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 den bilen var seriøst drit fin!! men si meg en ting, du har vel ikke bøffa de felgene fra AMV sin focus`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 har nok ikke bøffa de derfra nei, bøffa de fra orginalbildet til bbs audi a8 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 det er godt d :respect så mange folk som stjeler å styrer, vet i allefal at du ikke er en av dem nå :D!!! :magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Den ble peen ja!! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg