Gå til innhold

Renovering/bygging av B23ET (bilder)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pent arbeid! -Min så værre ut for å si det sånn da jeg begynte på den, sett bort i fra oljelekksajene da. Hvor langt har denna maskina gått egentlig? Åssen stempler bruker du? Originale? -Nice 405-topp, må få gjort det samme med dne jeg har liggende her...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg b23et idag jeg og gett med alt som trengs for og fyre foruten intercooler,noen som har en standard og selge!

det er gromme motorer,alt smidd pluss den riktige toppen.

ser bra ut det her larsen racing.morro med motor plukk morph

Jaja, konge dette! Har satt i nye lagrer ja, skal bytte alle tettninger, pakninger osv.

Motoren er gått 235.000 aldri trimmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, konge dette! Har satt i nye lagrer ja, skal bytte alle tettninger, pakninger osv.

Motoren er gått 235.000 aldri trimmet.

ja bra, nei så bare du hadde lagt de ved rådene der, er så vant me å hive gammel lager så fort jeg tar de ut når jeg overhaler motorer, så trodde kansje d var igjenbruk :P

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stop i prosjektet nå pga pengestopp...Må få slipt ventilene, hente en pakke til 1700 fra åsane bilophogging som inneholder mellomaksel, spakstell og girkasseoppheng, så må jeg ha nytt ledningsnett til motoren til 3000,-. Må kanskje selge AT'en for og fortsette. Noen som vil ha den? utropspris på 7000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stop i prosjektet nå pga pengestopp...Må få slipt ventilene, hente en pakke til 1700 fra åsane bilophogging som inneholder mellomaksel, spakstell og girkasseoppheng, så må jeg ha nytt ledningsnett til motoren til 3000,-. Må kanskje selge AT'en for og fortsette. Noen som vil ha den? utropspris på 7000,-

Jeg vil kansje ha den, hva er gjort med den og er det gear kasse med?

Kan du sende meg bilder av den?

Jeg kjører forbi stord til helgen så da kunne jeg kansje kikket på den?

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok , gi beskjed hvis den av en eller annen grunn ikke blir solgt da. :)

Åja, du e i frå haugesund du ja! E jo kje longe turen da. Den me mest penga får maskinen. E ein frå stord så vill ha han, men når da blei jævli slosskamp i Etne i går når me va borte hos dei og prata så blir da litt lettare å selja te nåken andre. Bere komma me bud, motoren skal utav i måro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, du e i frå haugesund du ja! E jo kje longe turen da. Den me mest penga får maskinen. E ein frå stord så vill ha han, men når da blei jævli slosskamp i Etne i går når me va borte hos dei og prata så blir da litt lettare å selja te nåken andre. Bere komma me bud, motoren skal utav i måro.

Hehe ja ok, men det haster ikke for meg med den motoren , skal isåfall bare ligge til jeg får en 245-79 som jeg skal kjøpe og sette en turbomotor i .

Jeg finner ikke den tråden om den motoren din jeg :(

Hva var det de sloss om da? prisen? hehe

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider