Ottesen Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Heisann ja.... Jeg har lyst til å benke bilen nå, alså på rulle.... men hvor ? Det bør også være lett å komme inn på rulla pga veldig lav bil... Takker for alle svar.... Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Du kan få benket den hos NAF. Mange vil påstå hvor unøyaktige disse rullene er, men det er i hvertfall et svar på spørsmålet. Et annet svar er Simco i Greåker. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Du kan få benket den hos NAF. Mange vil påstå hvor unøyaktige disse rullene er, men det er i hvertfall et svar på spørsmålet. Et annet svar er Simco i Greåker. Ja, simco var egentlig planen, men så hørte jeg dem hadde sluttet (noe som ikke stemmer) Men dem er så dyre.... Åssen er rulla dems da ? snill eller slemm ? fint visst noen har noen synspunkter om dem.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Tror båtne bil i homestrand har rulle... Koster 900 eller no tror jeg... Edit; Skal du dit får du møte opp tidlig på ferga å be pent om å få stå oppe hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ja, simco var egentlig planen, men så hørte jeg dem hadde sluttet (noe som ikke stemmer) Men dem er så dyre.... Åssen er rulla dems da ? snill eller slemm ? fint visst noen har noen synspunkter om dem.... Rulla til Simco skal være temmelig realistisk. Hvis du kan bevege deg utenfor Østfold vil jeg anbefale rulla til Arild Ruud eller Per Gulbrandsen. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ja, simco var egentlig planen, men så hørte jeg dem hadde sluttet (noe som ikke stemmer) Men dem er så dyre.... Åssen er rulla dems da ? snill eller slemm ? fint visst noen har noen synspunkter om dem.... Hva skulle Simco har for å effektmåle en bil? NaAF gjør dette kun for medlemner. 450,- etårig basis medlemskap uten bilberging 850,- effektmåling ------- 1300 penger. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har noen av de rulle for firehjulstrekk også? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Har noen av de rulle for firehjulstrekk også? Simco og Per Gulbrandsen har 2 og 4wd rulle. Arild Ruud har kun 2wd. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Bare ville nevne en ting.. Så bilen din i går Ottesen, ved Nygårdskrysset, du skulle mot oslo.. Så nice ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 er jo rulle midt i fredrikstad jo!men vet ikke åssen den er med tanke på realitet av hester,bosch elektro service trur jeg det heter.. Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 er jo rulle midt i fredrikstad jo!men vet ikke åssen den er med tanke på realitet av hester,bosch elektro service trur jeg det heter.. Vet men rulla greier bare rundt 300 hk har jeg hørt... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Bare ville nevne en ting.. Så bilen din i går Ottesen, ved Nygårdskrysset, du skulle mot oslo.. Så nice ut ;) hmmm ? Etter litt titting på gule sider nå fant jeg ut at Nygårdskrysset er i Ås ? Var bare litt i Fredrikstad og her hjemme i Sarpsborg igår jeg... Var nok ikke meg da, jeg har BL83xxxx skilter...:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Hva skulle Simco har for å effektmåle en bil?NaAF gjør dette kun for medlemner. 450,- etårig basis medlemskap uten bilberging 850,- effektmåling ------- 1300 penger. Simco skal ha Kr 1.400 + Mva....syntes det er mye... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Tror båtne bil i homestrand har rulle... Koster 900 eller no tror jeg... Edit; Skal du dit får du møte opp tidlig på ferga å be pent om å få stå oppe hehe :) hehe....jeg vet ;) jeg tror det blir Botne bil ja, åssen er rulla dems da, noen som vet ? ps: Folkens ? Åssen "quoter" jeg flere svar i ett inlegg ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Vet men rulla greier bare rundt 300 hk har jeg hørt... I det dere vri 8 greiene du har er det vel ikke mere 200 hk vel,hehe :) har blitt bremset biler med over 300 hk der.. røsk ut motoren og bestill deg time oss Anders Ringstad i båsta/trøkstad,og få gjort det skikkelig... Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg