Gå til innhold

Chrom ring

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by MrControl

jepp, jeg fant og det ut nettopp, men må jeg av med hele fangeren?

Ja, men det er gjort på littegrann. Ta av listene forran og skru ut de 4 boltene. Ta av ledningene til grøftelysa dine også er det bare å dra fangeren av :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På e-36 min måtte man ikke av med fangeren selv om det sikkert er en fordel, for det er faens trangt innimellom radiatoren og grillen(ps! pass på å ikke begynne før bilen er skikkelig kald), men det går greit, den er bare klipsa på. Uansett er det ikke noe pes å få av fangeren, sitter bare festa i 6 skrues så vidt jeg husker, 4 foran under lista og to i hjulbuen.

Ville absolutt anbefale å lage den selv- koster deg ca 200,- og da kan man heller bruke de siste 1500 på å kjøpe noe mer fett til bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

På e-36 min måtte man ikke av med fangeren selv om det sikkert er en fordel, for det er faens trangt innimellom radiatoren og grillen(ps! pass på å ikke begynne før bilen er skikkelig kald), men det går greit, den er bare klipsa på. Uansett er det ikke noe pes å få av fangeren, sitter bare festa i 6 skrues så vidt jeg husker, 4 foran under lista og to i hjulbuen.

Ville absolutt anbefale å lage den selv- koster deg ca 200,- og da kan man heller bruke de siste 1500 på å kjøpe noe mer fett til bilen..

Hmm.. er ganske sikker på at M3 en min bare hadde sånne spor den skulle gli inn i :) Ellers så er det jo mest logisk med skruer i skjermene...

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider