Gå til innhold

lector: Prosjekt Audi A4 "spider" \ RF \ Riger

Ranger emnet

lector

Anbefalte innlegg

Bare lurte litt`? hva er det man bruker den bommullen til? Hva hjelper den? Så lurte jeg på hvordan lim er det du bruker for å sette på den bomullen? takk på forhånd! BRA PROJEKT oxo;) Keep it up;) Så deg ved økern her om dagen med Vinter dekk! hehe! happyhappy

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare lurte litt`? hva er det man bruker den bommullen til? Hva hjelper den? Så lurte jeg på hvordan lim er det du bruker for å sette på den bomullen? takk på forhånd! BRA PROJEKT oxo;) Keep it up;) Så deg ved økern her om dagen med Vinter dekk! hehe! happyhappy

Vinter dekk sa... like stas det :P

Bomullen demper vel litt. Veit ikke hvor mye den har å si jeg.

Men like greit å gjøre det synes nå jeg. Koster ikke akkurat mye.

Om du skal gjøre det så kjøp "plate"vatt. Så er det bare å kutte opp

biter. Brukte vanlig trelim jeg. Så stifter jeg den også fast i mdf'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
JA det er latterlig altså!!! Særlig når gutta her er så flinke med å putte inn bilder!!! Får du fiksa på dette lector??? eller må moderator tre inn tro???

Uansett..Kjempespennende prosjekt dette, så...STÅ PÅ!!! :wave

Admin burde jo kunne ordne bildene etter som dem flytter "tråder" hit og ditt. Blir jo litt jobb om jeg skal gjøre det..... Så da starter jeg vel bare på en ny "tråd" ....

Admin : Gidder du å gjøre no tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Hvordan går det med arbeidet lector? Tatt pause? :)

Nja... hehe.. Har STORE glassfiber planer , men ettersom det er vinter, kaldt, ingen garasje:) Så blir det ikke så lett å stå med glassfiber i bagasjen :P

Eller går kanskje, men om det vil tørke ?? Neh:P

Men skal prøve å ordne litt i kjellern her. Klør litt i fingra. Skulle egentlig

begynne litt idag. Med dørene og hatthylla. Litt redd for at vaktmesteren skal komme nedi der.. Han er litt sur på meg.. hehe.. var LITT rotete nedi der en dag her... så da kom han jo såklart :D just MY luck ! hehe.

Så er vel ikke lenge til får det kommer noen bilder her... håper jeg :)

Var å kjøpte meg litt verktøy idag... IGJEN :P hehe.Riktig verktøy er halve jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å legge inn bildene men da måtte jeg ha driveren til aparatet :)

Å den har jeg ikke her skkurat nå. Så da blir det ikke bilder før imorgen :)

Har montert litt kabler, kondis, rammeverk, og begynt litt på hatthylla.

Men etter 3 timer ute i snøen ble det LITT kaldt :) Så da var det rett inn for å varme seg :) Så blir vel gjort mer imorgen om været er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da var det tide for en update :)

Har gjort litt, men er kaldt å stå ute og mye av planene omhandler

glassfiber\polyester så det er mye som må vente til sommeren.

Men her er noen bilder... vi elsker bilder gjør vi ikke? hehe.

Ps: Har gjort størrelsen på bildene mindre spm var ønsket av noen av dere :)

Her står jeg ute i bagasjen... er kaldt ja :) hehe.. Godt å gå inn etter noen timer ute iaf :)

941dae7a.jpg

Her er det ferdig montert. Ser ikke så bra ut da men :p Dere ser iaf hvordan det ca kommer til å bli. Mangler jo en del deksler da :D hehe. Huff.. 50mm2 kabel er no **** :) og når det er minus blir den jo ikke akkurat no bedre å ha med å gjøre. En ting som jeg skal kjøpe meg er en STOR avbiter... en vanlig liten avbiter er ikke akkurat nå supert verktøy når man skal klippe en 50mm1 kabel :P

e1487b80.jpg

62e5d367.jpg

Her står jeg nede i kjellern. Har begynt på hatthylla. Som dere ser så hadde jeg hatt andre planer med den får, men tror jeg har fått en bedre løsning nå.

cc30823c.jpg

Har montert opp mdf ringer til 5" mine. Har vinklet dem litt fremover. I midten skal jeg ha delefilterene til front og rear settet.

d9109ca4.jpg

c0fe9aef.jpg

246d8fbb.jpg

Lurer litt på hvordan jeg skal montere diskantene... Hva tror dere om denne?

Jeg så i "info boka" å der sto det at dem skulle være helt på ytersiden. På høyre og venstre side av 5". Men hvor mye har dette å si?

Tenkte jeg skulle spare meg for litt problemer med vinkling og trekking av diskantene med å ta mdf ringene fra undersiden og lime dem rett på trekket.

c15d0738.jpg

9b4867a4.jpg

Et lite bilde av motstanden til kondisen.... ikke så LITEN?? hehe. :D

1f4039a7.jpg

Ikke så mye men var da litt. Går ikke så fort da det er kaldt ute. Men prøver da å få gjort litt. Håper dere liker det.

Tar imot tips og kritik med STORT takk :)

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider