Gå til innhold

lector: Prosjekt Audi A4 "spider" \ RF \ Riger

Ranger emnet


lector

Anbefalte innlegg

Hvor langt er det fra der du bor til den snikerboden du hadde planer om å mekke a? For hvis det er i ei blokk el.l. som det høres ut som, ettersom du har begrensninger på hva du får bruke strøm på. ( :hammer ) Tenker på at du bare kan trekke skjøteledning fra leiligheten/hybel wtf du bor i!? hehe...

Å dra til drammen hver gang du skal skru litt er jo litt tungvindt!?

 

Det er nok flere hundre meter dit :) Det er en vanlig garasjeplass til bil. (garasje "komplex") Men sto i kontrakta at det ikke var lov til å bruke strømmen til no annet enn lys. men men ... :P

Litt langt å dra til drammen ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor har du sikring på remoten egentlig?

 

Går jo litt strøm gjennom den også... Like så greit å ha det. Kosta meg sikkert 10kr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg blande meg; (bare litt..)

Men hvis man kan få stå inne, varmt og vindfritt i Drammen...!? Da hadde jeg sagt JA TAKK(!) frem for å stå "ute" å fryse...

 

Men Oslo til Drammen.. Tar ca. 20 min? 30, kanskje? :)

 

Tony: Hvis du har plass i Drammen i mai, så kanskje du har en potensiell leietaker her.. Hehe ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg blande meg; (bare litt..)

Men hvis man kan få stå inne, varmt og vindfritt i Drammen...!? Da hadde jeg sagt JA TAKK(!) frem for å stå "ute" å fryse...

 

Men Oslo til Drammen.. Tar ca. 20 min? 30, kanskje? :)

 

Tony: Hvis du har plass i Drammen i mai, så kanskje du har en potensiell leietaker her.. Hehe ;)

 

Ja så klart sier jeg ikke nei til det. Men han mente vel at om jeg skulle dra dit hver dag så kunne det bli litt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så klart sier jeg ikke nei til det. Men han mente vel at om jeg skulle dra dit hver dag så kunne det bli litt langt.

Akkurat det jeg mente! ;)

 

Jeg klarer meg veldig fint i gården til pappa, jeg! :) Hehe.. Skal det bygges noe spennende trér jeg ned i kjelleren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da blir det nok "snikkerbod" på meg alikevel.

Jeg sa jeg ikke skulle ha den, å da snudde dem på slisa :P

Så da fikk jeg bruke strøm der, men ikke åpen slemme, men det

er jo greit nok da. Da tar jeg med en varmeovn istede for å lage bål :P hehe.

Tror det kosta 375 eller 430kr mnd her i oslo. Er det en OK pris?

 

PS : Ja takk til tips ! hehe :P Dere er litt slappe der ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med snekkerbod!

 

(Har du fått nappa ut ledningen vi snakket om?)

 

Mvh

Pål

 

Får bilen min på fredag.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger bilen din, helt rå den...

 

Takker for det :tannløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg bestille Mig apparat og litt diverse småteri. Så håper det kommer til påsken. Så skal jeg få gjort litt i bagasjen :) Sveise ramme etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår