Gå til innhold

240 under oppussing=)

Ranger emnet

scb

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha! Idag bar det rett på jordet via grøfta gett.... er masse snø på sideveier i halden nå, og tok meg en liten omvei hjem etter jobb for å leke meg litt... så på ei rett strekke så gir jeg gass, og slenger litt med ræva fram å tilbake på veien... morro... :D Så plutslig drar jeg litt væl lang i rattet å bilen får en litt for stor skrens til at jeg klarer å rette den opp å drar rett på jordet.... BOMBP sa det.. hehe... ikke no skjedde bortsett fra at framleppa datt av *skrudd på igjen* og den ene klemme til eksosanlegget løsna litt, så nå er det grom lyd i 240'n:D :p tar å skrur den på en dag jeg blir lei lyden.... hehe

Sitat scb: så på ei rett strekke så gir jeg gass, og slenger litt med ræva fram å tilbake på veien... morro... :D

Rett strekke er vell det samme som flat mark :cocain:

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jaja.... nå skal eu-kontrollen bestilles..... :D blir gøtt å bli ferdig med det ja... hehe... skal slenge ut resultatene når de kommer.

tenker jeg må bytte noen foringer og noe bremser tror jeg... sliter litt med luft i systemet ennå:(

Btw: Godt nytt år

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag var da volvan på eu-kontroll...

fikk to toer feil...

den ene er venstre kalipper bak er litt kødden.. tror det er luft i den...

det skal sjekkes, og så er intervallviskern fækt, så jeg må bytte relee... må bare finne hvor releet sitter først..:p

er ikke ryggelys en toerfeil om man ikke har ryggelys?

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...