Gå til innhold

240 under oppussing=)

Ranger emnet

scb

Anbefalte innlegg

Ser at frontleppa på bilen din også har løsna?

Har du noen smarte forslag til å feste den igjen, da de originale festene på min har knekt??

Btw: Bra jobb du har gjort med bilen! Den ble utrolig nice!

takker=)

men ang frontlepa er jeg ikke sikker... tror jeg skal lure den opp med en liten svart skrue.... har baer ikke fått somla meg til det ennå... skal se om jeg får fiksat imorra:)

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble good, men det er for langt ned til bakken... Enten så kjøper du deg lesjöfors eller så lager du deg black&dekker senkesett!!! Så forresten drømmestuket på en 242 i stad, euro front, nye fangere, gamle 260 baklykter... ååå så fin den var. 16 mai håper jeg at børsa mi skal til halden og herje også...

ja, men lurte brått på å bare boshsenke framfjørene? er jo akkurat passe lav bak.... litt irriterendes egentlig... lavere bak en framme.....

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fjerna hengerfeste... omsider, og jeg har satt leppa fast, så ser det ihvertfall ikke ut som den henger å slenger mer:P

Tenkte meg ut i garasjen å begynne så vidt med førersetet nå... lage no fester å tull.....=)

Tenkte meg en tur på streetmeet utafor skedsmohallen om ei uke jeg..... hadde vært artig.. kombinere det med hellerudsletta først... =)

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den av og sot på nytt du! ;) var vel ikke det peneste jeg har sett! Hehe... Men hvordan fikk du festet ruta igjen? Jeg skal sote min snart og lurer derfor litt på dette! Ta av sperre-lista, ut med ruta, sote, sette inn ruta... Hadde du sånn spesial-verktøy for å få på lista igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den av og sot på nytt du! ;) var vel ikke det peneste jeg har sett! Hehe... Men hvordan fikk du festet ruta igjen? Jeg skal sote min snart og lurer derfor litt på dette! Ta av sperre-lista, ut med ruta, sote, sette inn ruta... Hadde du sånn spesial-verktøy for å få på lista igjen?

Snakker du om siderutene? de blei nokså proffe om jeg skal få si det selv *kremt*

Du må ta ut bakseteryggen, skru ut de tre knottene til taket, samt du må løsne de beltefestet som sitter skrudd på over panelet.... og du må ta vekk de "dekkeboksene" til belterulla... da får du av det plastikkdekslet....da er det plass nok til at du kan sote skikkelig så det ikke syns....

Men det er MYE lettere å få de små siderutene skikkelig pent sotaa enn bakruta:p

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider