Gå til innhold

240 under oppussing=)

Ranger emnet

scb

Anbefalte innlegg

Tok et rådyr i dag, skikkelig kjedleig altså... kom rett ut fra busken og jeg stod på bremsene i ca 8-10m da jeg traff det, å det blei slenget bortover asfaleten..... Det klarte ikke reise seg igjen, lå der med innvoller ut av magen, og knekt nesten samtlige ribbein i sia.... så jeg skar strupen over på det.....

Så følgene ble jo at jeg tok venstre framløkt, det hvite blinkersen framme på samme side, samt en irriterendes bulk i panserert.... skal prøve å rette den ut i morra, men tror jeg må ha nytt panser. Skikkelig ræva ass..... Legger under noen bilder av bilen etter krasht... og btw; viltnemda kom å henta rådyret...

Tok åsså festen på grillen... får få tak i ny...:(

pics004.jpg

pics0020.jpg

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jævlig kjipt altså..

holdt selv på å ta et rådyr mellom stryken og nittedal en dag for noen uker siden.. Men klarte å bremse og svinge unna, takk til 1000-meterne så jeg så godt..! men det satte en støkk i meg ass

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg var litt i av på om det var taket som gjorde at det så sånn ut. Bra det ikke ble noe på skjermen og under lyktene da :)

Pen bil btw!

Tnx... forsmedelig at jeg bulka panseret da... hehe

Må mest sannsynlig ha nytt

Per; er ikke sikker ennå... skal kanskje hjelpe en å fløtte ut....:p

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt japcrap hadde du sloppi å tenke noe mere på den bulken der...

Kjedelig a gett, men er nok like greit å få tak i et annet panser som er helt og pent, siden du allikevel må lakkere. Naboen hadde et strøkent, men han kappa hull i det for å dra ut en bensinslange (han hadde bensintanken på taket se)

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi frontkolliderte med en riskoker her i vinter, hele fronten på riskoker'n var smadra, DIGER bulk i både panser, støtfanger og det som var frammider. Men gode gamle bilen til min gode venn var like hel og fin, bortsett fra en liten bulk, på størrelse med en femtiøring og ei lita ripe!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... da gikk den nye frontlykta mi til skaugen da:P Dro rett i ræva på en bmw 535 igår:( Gikk bra med alle personer, jeg traff ikke no spes hardt, men hardt nok til at hovedlyktene mine gikk, samt at jeg må bytte fronten på kjerra:( Skjermene kom fra det uten en skramme, samt panser som fikk en liten bulk. Legger ut bilder utover, da jeg får lagt de inn. Skikkelig kjedlig... Nå håper jeg at min porsjon men dritt er tom...

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider