Gå til innhold

240 under oppussing=)

Ranger emnet

scb

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bak.jpg

Hvordan får du festa denna plata? Blir det god lyd inn i bilen med en slik løsning?

Hmm... har skrudd fast to trebiter under hattehylla, så skrudde jeg fast plata i de to... så tok jeg de to hulla i "gulvet" der det egentlig skal sitte sånne plastskruer som holder gulvtrekket på plass, og skrudde to skruer fra plata sånn at de passa nerri....

God lyd? tja..... har ikke lagt kasse bak ennå, men jeg syns det er brukbart enn så lenge, og det gir bagasjeplass..... så slepper man å ta ut basskassa når man skal ha trunken full av drit.... Sleng inn en 12" istdet for 10"ern jeg bruker.. så er det duganes lyd:D Kan se om jeg får slengt opp no bilder om en liten stund.. skal bytte, eller rettere sagt, sette på o-ringen til tankarmaturen som jeg glemte å sette på ved tankbytte:P

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg virkelig også kunne tenkt meg gjennomføre. Du kunne vel ikke sendt meg målene på den plata? :) Har en 12" stående, med et slikt oppsett du har ville det blitt utrolig bra.

Alle mål, til og med kassa i bak-kant? :D

Kan fikse måla, men det er bare plata der ennå.... skal lage kasse til subben bakpå plata som sagt... skal slenge ut måla etter en tur i dusjen.. overtid vett:P

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger opp noen bilder, av krasjen, bytte av dempere ++... ikke al verdens kvalitet, men dog:p

IMG_4855.jpg

Demontering og ihopsetting

Bilde067.jpg

Bilde066.jpg

Bilde069.jpg

Demper bytte:

Bilde071.jpg

Bilde070.jpg

Må brått ha ny skjerm, å ny løkt på høyre side kommer snart... skal demontere en delebil jeg har kjøpt... sammen med et par andre huer..

\\ xVolvo 240 Gl

\\ Volvo 850

Lenke til kommentar
Del på andre sider