Gå til innhold

Er dere klare for Streetmeet?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Parkeringsplassen utenfor Strømmen kino, bedre kjent som rånerplassen ligger å skriker etter dere. Nå som snøen er smeltet er det kansje på tide å få igang litt Street Meets igjen?

 

Var en tur bortom på lørdag og tempraturem var ganske greit, ikke for kaldt til å stå å snakke og juge litt forand åpene motorom.

 

Så, er dere klare? Eller er det for tidlig?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by marius

Parkeringsplassen utenfor Strømmen kino, bedre kjent som rånerplassen ligger å skriker etter dere. Nå som snøen er smeltet er det kansje på tide å få igang litt Street Meets igjen?

 

Var en tur bortom på lørdag og tempraturem var ganske greit, ikke for kaldt til å stå å snakke og juge litt forand åpene motorom.

 

Så, er dere klare? Eller er det for tidlig?

 

Det begynner å bli på tide..

Men det er en ide å ta det på lørdag nå, og ikke minst da, ta det så snart butikkene stenger på lørdag, altså 6 tiden og utover..

For min del er det ikke spesiellt aktuellt å bruke bilen etter 7-8 tida om kvelden, da begynner det å fryse på, pluss at varmeapparatet er mer enn bare litt dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Det begynner å bli på tide..

Men det er en ide å ta det på lørdag nå, og ikke minst da, ta det så snart butikkene stenger på lørdag, altså 6 tiden og utover..

For min del er det ikke spesiellt aktuellt å bruke bilen etter 7-8 tida om kvelden, da begynner det å fryse på, pluss at varmeapparatet er mer enn bare litt dårlig..

 

Det hadde vært ganske ideelt det men så har du jo kinoen? Mange folk som parkerer der da...

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

Det hadde vært ganske ideelt det men så har du jo kinoen? Mange folk som parkerer der da...

 

Fra tiden butikkene stenger, altså 18 tiden og utover er det ikke så mange der da..

 

BTW, dere vet vel at plassen snart stenges? Jeg vet ikke datoen.. men er vel litt utpå sommeren..

Og Shellstasjonen skal rives..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Fra tiden butikkene stenger, altså 18 tiden og utover er det ikke så mange der da..

 

BTW, dere vet vel at plassen snart stenges? Jeg vet ikke datoen.. men er vel litt utpå sommeren..

Og Shellstasjonen skal rives..

 

Hvorfor??

Bare å move greia et annet sted da...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Parkeringsplassen utenfor Strømmen kino, bedre kjent som rånerplassen ligger å skriker etter dere. Nå som snøen er smeltet er det kansje på tide å få igang litt Street Meets igjen?

 

Var en tur bortom på lørdag og tempraturem var ganske greit, ikke for kaldt til å stå å snakke og juge litt forand åpene motorom.

 

Så, er dere klare? Eller er det for tidlig?

 

 

Jeg for min del synes det er litt i tidligste laget. Blir fort kaldt om kvelden og da blir det bare til at folk enten blir sittende i bilene eller drar. Dessuten er ikke bimmern klar, så drøy den til slutten av april, immari please!

 

 

....bør også være såpass varmt at teenagerne kan rusle rundt med minimalt med tøy uten å fryse :D

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Shell flyttes ned til strømmen stasjon, skal bli gå gate der borte!

 

Tror vi må finne oss en ny plass, hva med parkeringsplassen til OBS?

 

Plassen ved OBS har en ting, størrelsen..

Men den mangler en annen ting.. Nemlig et sted å få seg mat..

Jeg heller mer mot plassen ved Concordiabygget i Lillestrøm.. Der er det plass til mange biler, og man har gatekjøkken like ved, desverre får man ikke plassen helt for seg selv, men bortimot..

 

Men det er jo liksom Strømmen som er stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår