Marius Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Parkeringsplassen utenfor Strømmen kino, bedre kjent som rånerplassen ligger å skriker etter dere. Nå som snøen er smeltet er det kansje på tide å få igang litt Street Meets igjen? Var en tur bortom på lørdag og tempraturem var ganske greit, ikke for kaldt til å stå å snakke og juge litt forand åpene motorom. Så, er dere klare? Eller er det for tidlig? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 jeg er klar. !!! går helt fint å stå ute. bare man husker jakke. fortsatt litt surt om natten Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by marius Parkeringsplassen utenfor Strømmen kino, bedre kjent som rånerplassen ligger å skriker etter dere. Nå som snøen er smeltet er det kansje på tide å få igang litt Street Meets igjen? Var en tur bortom på lørdag og tempraturem var ganske greit, ikke for kaldt til å stå å snakke og juge litt forand åpene motorom. Så, er dere klare? Eller er det for tidlig? Det begynner å bli på tide.. Men det er en ide å ta det på lørdag nå, og ikke minst da, ta det så snart butikkene stenger på lørdag, altså 6 tiden og utover.. For min del er det ikke spesiellt aktuellt å bruke bilen etter 7-8 tida om kvelden, da begynner det å fryse på, pluss at varmeapparatet er mer enn bare litt dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Ascona Det begynner å bli på tide.. Men det er en ide å ta det på lørdag nå, og ikke minst da, ta det så snart butikkene stenger på lørdag, altså 6 tiden og utover.. For min del er det ikke spesiellt aktuellt å bruke bilen etter 7-8 tida om kvelden, da begynner det å fryse på, pluss at varmeapparatet er mer enn bare litt dårlig.. Det hadde vært ganske ideelt det men så har du jo kinoen? Mange folk som parkerer der da... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by marius Det hadde vært ganske ideelt det men så har du jo kinoen? Mange folk som parkerer der da... Fra tiden butikkene stenger, altså 18 tiden og utover er det ikke så mange der da.. BTW, dere vet vel at plassen snart stenges? Jeg vet ikke datoen.. men er vel litt utpå sommeren.. Og Shellstasjonen skal rives.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 nå er jeg klar for "Streetmeet" ja. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Ascona Fra tiden butikkene stenger, altså 18 tiden og utover er det ikke så mange der da.. BTW, dere vet vel at plassen snart stenges? Jeg vet ikke datoen.. men er vel litt utpå sommeren.. Og Shellstasjonen skal rives.. Hvorfor?? Bare å move greia et annet sted da... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by marius Parkeringsplassen utenfor Strømmen kino, bedre kjent som rånerplassen ligger å skriker etter dere. Nå som snøen er smeltet er det kansje på tide å få igang litt Street Meets igjen? Var en tur bortom på lørdag og tempraturem var ganske greit, ikke for kaldt til å stå å snakke og juge litt forand åpene motorom. Så, er dere klare? Eller er det for tidlig? Jeg for min del synes det er litt i tidligste laget. Blir fort kaldt om kvelden og da blir det bare til at folk enten blir sittende i bilene eller drar. Dessuten er ikke bimmern klar, så drøy den til slutten av april, immari please! ....bør også være såpass varmt at teenagerne kan rusle rundt med minimalt med tøy uten å fryse :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Shell flyttes ned til strømmen stasjon, skal bli gå gate der borte! Tror vi må finne oss en ny plass, hva med parkeringsplassen til OBS? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by marius Shell flyttes ned til strømmen stasjon, skal bli gå gate der borte! Tror vi må finne oss en ny plass, hva med parkeringsplassen til OBS? Plassen ved OBS har en ting, størrelsen.. Men den mangler en annen ting.. Nemlig et sted å få seg mat.. Jeg heller mer mot plassen ved Concordiabygget i Lillestrøm.. Der er det plass til mange biler, og man har gatekjøkken like ved, desverre får man ikke plassen helt for seg selv, men bortimot.. Men det er jo liksom Strømmen som er stedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Jackass Hvorfor?? Bare å move greia et annet sted da... "Noen" fikk en ide som gjorde at de kunne bli kvitt rånerne, da ble den selvsagt vedtatt på flekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Dere får gjøre som rånerne på Notodden, bli flyktninger i Bø i Telemark. Der ønsker tilogmed lensmannen rånerne velkommen... les mer ;) bakgrunn Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 På tide med Streetmeet igjen ja :) Vi må visst snart finne en bedre plass, og dette har blitt diskutert noe på IRC. Hva med at vi møtes i strømmen også kan de som vil dra ut og sjekke ut de alternative plassene? Parkeringen til IKEA på Alnabru ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Er ALLTID klar!!! :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Hva med parkeringsplassen utenfor paviljongen den runde kebabsjappa??? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg