Gå til innhold

Er dere klare for Streetmeet?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

 

Fra tiden butikkene stenger, altså 18 tiden og utover er det ikke så mange der da..

 

BTW, dere vet vel at plassen snart stenges? Jeg vet ikke datoen.. men er vel litt utpå sommeren..

Og Shellstasjonen skal rives..

 

stemmer nok det. tror vi kanskje må sikte oss inn på parkeringsplassen på Ops i lillestrøm..den har potensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LilleGud

 

den kan bli temelig liten..

 

Mulig det, har aldri vært der borte når dere er der, så jeg vet ikke hvor mange som pleier å komme??

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streetmeet hører hjemme i strømmen/lillestrøm...

det er en rånerby....å stelle seg opp forran ikea vil få folk til å ro at dem har utvida åpningstid.

 

men for all del....bare å møtes der...men da heter det ikke streetmeet...:cool:

 

parkeringsplassen forran senteret og pavi'n er også ok..men tror den blir liten i år....forran ops i lillestrøm er nok bedre....1 min til minutt i lillestrøm...pluss at der er det råning...kjent at det er bil-liv der.

 

ikea = skopje i mine øyne...

 

strømmen...strømmen....strømmen.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

streetmeet hører hjemme i strømmen/lillestrøm...

det er en rånerby....å stelle seg opp forran ikea vil få folk til å ro at dem har utvida åpningstid.

 

men for all del....bare å møtes der...men da heter det ikke streetmeet...:cool:

 

parkeringsplassen forran senteret og pavi'n er også ok..men tror den blir liten i år....forran ops i lillestrøm er nok bedre....1 min til minutt i lillestrøm...pluss at der er det råning...kjent at det er bil-liv der.

 

ikea = skopje i mine øyne...

 

strømmen...strømmen....strømmen.... :D

 

Heller Concordiabygget enn Obs.. Obs mangler sted å få seg mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streetmeet strømmen er langt fra no harry lokal treff Pimp!

har du ikke sett filmen, den med den svarte supraen etc? ikke mye lokalt der gitt...

 

Concordiabygget utgår, komplett umulig å komme inn om du har lavere bil enn Landrover.

 

Obs er stor og fin plass, men ligger ca 1min unna politistasjonen! hallooo kanke stå der!

 

Ikea, stemmer Håkon, det blir ikke streetmeet.. gjemme seg bak der.... dumt og kjedelig.

 

bedre i strømmen hvor det skjer ting, med kebabshapper, babes ut og inn (jeg bor jo i strømmen, så babes skaffes ved bestilling), bensinsatsjon.. ja ALT!

 

blir ukoslig og teit å stå på ikea!

 

er en GOD STUND til go' plassen blir borte, ingen fare for våren hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite åpent for nytenking fra "lokale helter" på strømmen, lillestrøm kanten her ser det ut til. :op

 

Synes selv strømmen er greit sted for streetmeet, men kan bli litt lite plass til sommeren. Men det ville vel ikke gjøre noe om en bruker plassen forran senteret, paviljongen osv osv i tillegg.. for å få bedre plass, men da blir det igjen at folk står litt spredt.

 

Ski er nok et sted som utgår.. pga. stor innblanding fra onkel pol10. Er visst "null-tålerans" for slædding og herjing.. iaff i følge han som var innom på forrige lokallagstreff til Follogutta der nede forrige tirsdag. :(

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

 

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

streetmeet strømmen er langt fra no harry lokal treff Pimp!

har du ikke sett filmen, den med den svarte supraen etc? ikke mye lokalt der gitt...

 

Concordiabygget utgår, komplett umulig å komme inn om du har lavere bil enn Landrover.

 

 

Hehe, nå er vel den svarte supran lokal da :)

 

Forøvrig, Concordiabygget.. det er ikke mindre enn 3 (!) innkjøringer.. 2 av de går å komme seg inn med hva som helst.. Den siste er som du sier fæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorradoBoy

Er lite åpent for nytenking fra "lokale helter" på strømmen, lillestrøm kanten her ser det ut til. :op

 

Synes selv strømmen er greit sted for streetmeet, men kan bli litt lite plass til sommeren. Men det ville vel ikke gjøre noe om en bruker plassen forran senteret, paviljongen osv osv i tillegg.. for å få bedre plass, men da blir det igjen at folk står litt spredt.

 

Ski er nok et sted som utgår.. pga. stor innblanding fra onkel pol10. Er visst "null-tålerans" for slædding og herjing.. iaff i følge han som var innom på forrige lokallagstreff til Follogutta der nede forrige tirsdag. :(

 

Hadde vært jævlig festlig med et treff i Ski.. bare for å lage faen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ta sorgene på forskudd. dem har ikek begynt å bygge ennå. tvilerp å at dem river shell før dem bygger ny. blir vel heller at dem bygger ny, for så å stenge....

 

når dem først tar plassen fra oss finner vi oss en ny plass automatisk...det blir som når elefantene vandrer...dem vet ikke hvor..dem bare drar..men alle følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

hvorfor ta sorgene på forskudd. dem har ikek begynt å bygge ennå. tvilerp å at dem river shell før dem bygger ny. blir vel heller at dem bygger ny, for så å stenge....

 

når dem først tar plassen fra oss finner vi oss en ny plass automatisk...det blir som når elefantene vandrer...dem vet ikke hvor..dem bare drar..men alle følger med.

 

hahahahhaha håkon, fy faen du er i go hjørnet i dag, klarer ikke stoppe å le :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Hehe, nå er vel den svarte supran lokal da :)

 

Forøvrig, Concordiabygget.. det er ikke mindre enn 3 (!) innkjøringer.. 2 av de går å komme seg inn med hva som helst.. Den siste er som du sier fæl.

 

aha, det er flere innganger ;)

 

litt skjipern å kjøre rundt bakgåren for å komme ut da! og står da endel folk der 24-7? altsa 'normale folk' ikke rånere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble dratt igang en tur i sommer for folk fra drammen og rundt der. vi ble 25stk som dro på tur til notoden.

blir sikkert enda flere som er lystene på en tur i sommer.

er vel kansje 5-6 som har skikkelige biler resten er litt harrye

kansje fått med dem innover på et streetmeet.

 

jeg og noen kompiser har tat noen turer innover til stømmen for å snakke med likesinede og kommer garantert igjen.

 

håper dere finner et sted der jeg kan ta volvoen helt ut når den blir ferdig

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med obs paa slitu??? det er oede, uten mat, uten damer(med mindre man har med selv) og god plass... og rettstrekninger er innen rekkevidde for de som oensker det...

 

Jeg mener, selv om dere er saa jaevelig late at dere ikke vil flytte dere fra stroemmen, saa kan vel noen andre proeve aa lage noe stort noe et annet sted???

 

De trenger vel ikke kalle det street meet av den grunn(det burde strengt tatt hete street mett det opplegget paa stroemmen...)

 

Var jo oppom et par ganger i sommer og det virka mest som den lokale raanegjengen stod der hver gang, ikke ulikt Hasjiim... Saa derfor hold jeg meg unna..

 

Dere kan jo sitte paa stroemmen aa slafse babb og glo paa prepubertale jenter, ettersom det er det dere tydligvis huger etter, saa kan vi som har intresse av biler samle oss ett annet sted...

 

Og, trenger man mat saa er det jo bare aa ta bilen... Det er vel det den er til? Har det fallt dere inn? Det aa bruke bilen?

 

Eller er den bare til utstilling? All show, no go?

 

Med andre ord, jeg er enig med Loppa.

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er hovedproblemet med strømmen kapasitetsproblemene, vitsen med street meet forsvinner liksom når halvparten må parkere langt unna plassen der man møtes. Så hvorfor ikke flytte det til litt mer sentrale deler av verden som har muligheten til å få inn fler biler.. og som argumentert for tidligere har ikea alt man trenger for ett BILtreff, god plass øde veier og stor kapasitet..

 

Når det gjelder damer og mat, er det en gentleman som har tilbudt seg å bære de sultende sjeler så det er vel neppe noe problem, og resten av oss klarer oss sikkert med mors kjøttkaker før vi drar hjemmenifra..

Og til de lokale helter fra strømmen..

Det finnes sikkert prepubertale damer i trange topper i Oslo oxo.. Gøy med noe nytt..!

 

Kolonne fra alnabru til sentrum med 300 biler

 

Synes denne ideen var ganske god.. Hva med en crusing også, for å få vist oss frem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey...

 

Jeg er fra skien, men har mor som bor i lillestrøm (kjeller), så er jo innom der til tider.

 

Denna tråden interesserer meg derfor mye, og jeg har noen spm.

 

Det blei nevnt tidligere en IRC kanal, hvillket nett og hva heter kanal?

 

Jeg fyllte 18 for ca. et halvt år siden, så jeg hakke no værsting bil til ordentlig streetracing kvalitet. Men har veldig lyst til å være med på treff og streetmeets.

 

Jeg er heller ikke særlig kjent i Lillestrøm/Oslo, så kult om det var noen å møte helga 4-6 april. Eventuelt om det er noen vanlig sammenkomst, for mens denna diskusjonen foregår tviler jeg på at dere ikke råner noe sted.

 

Hvordan er rånemiljøet der inne? biler?

Kjører alle rundt i nye mercedeser, bmw'er, audier o.l??

 

mvh

Råne-entusiast fra Skien.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår