Majestet Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Loppa I tillegg er Oslopolitiet langt mer tolerante enn lensmannen på bygda som ikke har annet å ta seg til enn å hetse rånere. :) DET skal jeg skrive under på. Jeg var ute en tur på Fornebu sammen noen kompiser for ca. 2 år siden, vi kjørte "litt" gris for å si det slik. Da dette var under Big Brother-greiene, ringte selvfølgelig Securitas til politiet. De kom, heldigvis da vi stod stille, og spurte hva vi drev med. "Tester de nye dekkene", svarte vi. "Jaja, det tror jeg ikke noe på, jeg har slik bil selv" sa den ene og pekte på Ibizaen min. "Bare hold dere unna Big Brother-huset, så driter vi i hva dere gjør". Artig fyr, i grunnen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 må slenge meg på loppa her jeg og! Alnabru er passe avstandt for de fleste.. Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Jeg er klar og heller Alnabru enn Strømmen ja. Men var jo noen som skrev det her før: .... bør også være såpass varmt at teenagerne kan rusle rundt med minimalt med tøy uten å fryse. Er vel dårlig med det på Alnabru for de som liker å se på sånt.... ;) Men på lørdager passer det stort sett dårlig.... (Ukentlig inntak av diverse alkoholholdige væsker... :rolleyes: ) Liker best fredager, og mye treff som er fra lørdag til søndag..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 alnabru høres bra ut ! tar jo ikke mer enn 10min å kjøre fra strømmen/lillestrøm så det burde nok gå ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 hør hør.. jeg er med på Alnabru. IKEA stenger vel 20, og plassen er vel tom ved 20.30 tiden, kanskje? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Feks 21:00 på Ikea hadde jo rokka litt da! Men plassen er jo så stor så man må nesten avtales HVOR på plassen man skal møtes? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by LupoB0Y hør hør.. jeg er med på Alnabru. IKEA stenger vel 20, og plassen er vel tom ved 20.30 tiden, kanskje? Vet ikke om det gjelder på Alnabru, men på Slependen stenger IKEA 21.00, og det er aldri tom der før i hvert fall 22.00. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by marius Feks 21:00 på Ikea hadde jo rokka litt da! Men plassen er jo så stor så man må nesten avtales HVOR på plassen man skal møtes? Jeg tipper at man blir jagd bort senest 2. gang det er streetmeet der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Ascona Jeg tipper at man blir jagd bort senest 2. gang det er streetmeet der.. Tja, det spørs. Deler av plassen tilhører et fotballanlegg og en Factory Outlet butikk der i tillegg til IKEA. I tillegg er de ingen parkeringsvakter som har tilhørighet der, så det eneste jeg kan tenke meg er hvis Politiet skulle få det for seg at vi er til bryderi for omgivelsene, noe jeg tviler på de gjør på fredagskveld i Oslo. Men det får vi evt ta når det dukker opp. Plassen er et av de beste forslagene jeg kan komme på, så Boxer skal ha applaus for den der :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Jeg er med... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Genialt forslag å flytte streetmeet til alnabru! Stor aplaus til kloke hoder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Loppa Tja, det spørs. Deler av plassen tilhører et fotballanlegg og en Factory Outlet butikk der i tillegg til IKEA. I tillegg er de ingen parkeringsvakter som har tilhørighet der, så det eneste jeg kan tenke meg er hvis Politiet skulle få det for seg at vi er til bryderi for omgivelsene, noe jeg tviler på de gjør på fredagskveld i Oslo. Men det får vi evt ta når det dukker opp. Plassen er et av de beste forslagene jeg kan komme på, så Boxer skal ha applaus for den der :) Problemer med plassen: Den mangler ALT.. Dvs.. Alt den har er en bensinstasjon i kjøreavstand.. Den mangler: Damer å glane på Damer som glaner på bilene MAT osv.. Strømmen har: Damer å glane på (til tider) Damer som glaner på bilene (til tider) MAT osv.. Problemet med Strømmen er bare at plassen blir borte egentlig.. Og noe sier meg at forsøpling aksepteres mer på strømmen enn alfaset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Ascona Den mangler: Damer å glane på Damer som glaner på bilene MAT osv.. Dæven.. det var jammen mye den manglet. McDonalds er 30 sekunder unna. Hvis du absolutt må se på damer, så kan du vel ha med egne? eller vil ikke moren din bli med på fredagskvelder? ;) Men fra spøk til revolver.. Syns ikke dette var sterke nok argumenter for at IKEA parkeringen var dårlig.. (med mindre damer og mat er ALT for deg) :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by LupoB0Y (med mindre damer og mat er ALT for deg) :rolleyes: Det har ganske mye å si da... Det kan du ikke enkte på! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by famir Det har ganske mye å si da... Det kan du ikke enkte på! ;) Poenget er at det blir ikke mer moro enn man lager det til selv. Er det så stress å ta med damer hvis man vil ha det? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg