Gå til innhold

Er dere klare for Streetmeet?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by Loppa

I tillegg er Oslopolitiet langt mer tolerante enn lensmannen på bygda som ikke har annet å ta seg til enn å hetse rånere.

 

 

:)

 

DET skal jeg skrive under på. Jeg var ute en tur på Fornebu sammen noen kompiser for ca. 2 år siden, vi kjørte "litt" gris for å si det slik. Da dette var under Big Brother-greiene, ringte selvfølgelig Securitas til politiet. De kom, heldigvis da vi stod stille, og spurte hva vi drev med. "Tester de nye dekkene", svarte vi. "Jaja, det tror jeg ikke noe på, jeg har slik bil selv" sa den ene og pekte på Ibizaen min. "Bare hold dere unna Big Brother-huset, så driter vi i hva dere gjør". Artig fyr, i grunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er klar og heller Alnabru enn Strømmen ja.

Men var jo noen som skrev det her før: ....

bør også være såpass varmt at teenagerne kan rusle rundt med minimalt med tøy uten å fryse.

Er vel dårlig med det på Alnabru for de som liker å se på sånt.... ;)

 

Men på lørdager passer det stort sett dårlig.... (Ukentlig inntak av diverse alkoholholdige væsker... :rolleyes: )

Liker best fredager, og mye treff som er fra lørdag til søndag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg tipper at man blir jagd bort senest 2. gang det er streetmeet der..

 

Tja, det spørs. Deler av plassen tilhører et fotballanlegg og en Factory Outlet butikk der i tillegg til IKEA. I tillegg er de ingen parkeringsvakter som har tilhørighet der, så det eneste jeg kan tenke meg er hvis Politiet skulle få det for seg at vi er til bryderi for omgivelsene, noe jeg tviler på de gjør på fredagskveld i Oslo.

 

Men det får vi evt ta når det dukker opp. Plassen er et av de beste forslagene jeg kan komme på, så Boxer skal ha applaus for den der :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Tja, det spørs. Deler av plassen tilhører et fotballanlegg og en Factory Outlet butikk der i tillegg til IKEA. I tillegg er de ingen parkeringsvakter som har tilhørighet der, så det eneste jeg kan tenke meg er hvis Politiet skulle få det for seg at vi er til bryderi for omgivelsene, noe jeg tviler på de gjør på fredagskveld i Oslo.

 

Men det får vi evt ta når det dukker opp. Plassen er et av de beste forslagene jeg kan komme på, så Boxer skal ha applaus for den der :)

 

Problemer med plassen:

 

Den mangler ALT..

Dvs..

Alt den har er en bensinstasjon i kjøreavstand..

 

Den mangler:

Damer å glane på

Damer som glaner på bilene

MAT

osv..

 

Strømmen har:

Damer å glane på (til tider)

Damer som glaner på bilene (til tider)

MAT

osv..

 

Problemet med Strømmen er bare at plassen blir borte egentlig..

 

Og noe sier meg at forsøpling aksepteres mer på strømmen enn alfaset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Den mangler:

Damer å glane på

Damer som glaner på bilene

MAT

osv..

 

Dæven.. det var jammen mye den manglet.

McDonalds er 30 sekunder unna.

Hvis du absolutt må se på damer, så kan du vel ha med egne? eller vil ikke moren din bli med på fredagskvelder? ;)

 

Men fra spøk til revolver.. Syns ikke dette var sterke nok argumenter for at IKEA parkeringen var dårlig..

(med mindre damer og mat er ALT for deg) :rolleyes:

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Det har ganske mye å si da...

Det kan du ikke enkte på! ;)

 

Poenget er at det blir ikke mer moro enn man lager det til selv.

Er det så stress å ta med damer hvis man vil ha det?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår