Gå til innhold

Er dere klare for Streetmeet?

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Loppa: Å kalle strømmen for utkant norge er vel å leke litt mye west side. Selv om vi ikke går i cord bukser, seiler sko, dus rosa skjorter og lacoste genser knyti rundt halsen så betyr ikke det at vi er bønder! Den var litt på kanten!!

 

Dessuten er jeg enig med mange her at ikea ikke er en god plass, den mangler alt, mat damer befolkning generelt.

 

Jeg synes vi skal holde oss til mere "lokale" plasser, kan gjerne ta det i ski eller andre steder hvor det er folk. Å gjemme seg på en plass som ikea er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Problemer med plassen:

 

Den mangler ALT..

Dvs..

Alt den har er en bensinstasjon i kjøreavstand..

 

Den mangler:

Damer å glane på

Damer som glaner på bilene

MAT

osv..

 

 

Og noe sier meg at forsøpling aksepteres mer på strømmen enn alfaset..

 

Ser det er behov for å gjenta punkter fra min tidligere post:

 

Plassen på IKEA er stor nok til litt kjøring og burning også, uten at man spruter grus & gummi på alle de parkerte bilene og folket. Det er massevis av tilnærmet utraffikerte "striper" med 2 kjørebaner i samme retning i umiddelbar nærhet for de som vil måle krefter. McDonalds, bensinstasjoner og kebabsjapper er også et gearskift unna og det beste av alt er at det ikke er noen boliger der hvor ungene ikke får sove og mor ringer og klager

 

Tvertimot så er tilbudet minst like godt som på Strømmen. Glimrende tilskuerplass for litt "lyskryssracing" og det hele. E6 ligger glimrende til for adkomst fra hele østlandet og perkeft for de som vil teste biler i høyere hastigheter etc.

 

Kommer du på biltreff for å se på damer eller biler ? Vil du absolutt sjekke damer på streetmeet så foreslår jeg at du tar med noen, utover det så kommer damene luntende etterhvert uansett ;) Alternativt kan man jo henge utenfor sykepleierhøyskolen eller no slikt om man er så trengende.

 

Muligheten for å forsøple er teller vel ikke akkurat i positiv retning for de som har passert kjønnsmoden alder vel ? Dessuten er det garantert søplekasser utenfor IKEA til tom Wunderbaum-emballasje etc :D

 

Men vi får vel se hva som egner seg best når tiden nærmer seg. Det viktigste med en annen plass en strømmen er at man faktisk skaper et biltreffmiljø - fremfor å heng seg på et lokalt rånemiljø som 95 % av brukerne her på forumet ikke har noen tilknytning til.

 

Klart, man vet jo aldri hva som vil skje på et "nytt" sted, men i blandt må man faktisk krysse elven for å se om gresset er grønnere på den siden. Jeg tror den plassen og den mer sentrale lokasjonen har større potensiale for store Streemeet's i fremtiden. Det faktum at Strømmen skal jevnes med jorden i nær fremtid løser jo egentlig saken alene. Like greit å flytte det hele først som sist og samle kreftene om det tror jeg.

 

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bla bla bla bla bla bla.... du skulle jobba på stortinget du, med så mye byråkratisk bs.... lol lol lol lol lol lol lol

 

Er ikke altid gresset er grønnere på andre siden. Dessuten er det hele tiden folk åp vei gjennom strømmen, mye mere lokalt, og det er faktisk på strømmen noen av de største streetmeets har vært. Så hvorfor finne opp hjulet på nytt?? ;) :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Loppa: Å kalle strømmen for utkant norge er vel å leke litt mye west side. Selv om vi ikke går i cord bukser, seiler sko, dus rosa skjorter og lacoste genser knyti rundt halsen så betyr ikke det at vi er bønder! Den var litt på kanten!!

 

Dessuten er jeg enig med mange her at ikea ikke er en god plass, den mangler alt, mat damer befolkning generelt.

 

Jeg synes vi skal holde oss til mere "lokale" plasser, kan gjerne ta det i ski eller andre steder hvor det er folk. Å gjemme seg på en plass som ikea er bare tull.

 

Hehe, din Geit :D Utkant Norge er seff å sette det litt på spissen, men ser man på hvor flesteparten av de aktive medlemmen her holder til er det litt "off" om du vil. Erter bare bygderånerne på Strømmen litt :D

 

Vi skal da ha en plass å titte på hverandres biler, ta en matbit, juge litt, spinne, sladde og kjøre om kapp - hvorfor i all verden vil du legge noe slikt midt i en bebyggelse som på Strømmen ?

 

Du vil bare råne for å treffe gamle kompiser og tør ikke gjøre bryte opp gamle rånetradisjoner, det er greit nok, men jeg tror ikke du klarer å samle 300 biler der. Og det fokuset de lokale folkene har på at Strømmen er så veldig kult, låter ikke særlig fristende på utenforstående. Det skaper større miljø å flytte seg til en mer egnet plass for ovennenvte aktiviteter.

 

I et næringsområde som Alnabru får vi sannsynligvis være i fred fra barnefamilier og Krf-politikere som ikke liker svidd gummi. Plassen mangler absolutt ingenting den. Det står ikke en pølsekiosk plassen, det er riktig, men du klarer å gå/kjøre de 50 meterene det er bort vel ?

 

Jeg lover herved å bære deg frem og tilbake første gangen MrHappy :D Er det verdt det da ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Hehe, din Geit :D Utkant Norge er seff å sette det litt på spissen, men ser man på hvor flesteparten av de aktive medlemmen her holder til er det litt "off" om du vil. Erter bare bygderånerne på Strømmen litt :D

 

Vi skal da ha en plass å titte på hverandres biler, ta en matbit, juge litt, spinne, sladde og kjøre om kapp - hvorfor i all verden vil du legge noe slikt midt i en bebyggelse som på Strømmen ?

 

Du vil bare råne for å treffe gamle kompiser og tør ikke gjøre bryte opp gamle rånetradisjoner, det er greit nok, men jeg tror ikke du klarer å samle 300 biler der. Og det fokuset de lokale folkene har på at Strømmen er så veldig kult, låter ikke særlig fristende på utenforstående. Det skaper større miljø å flytte seg til en mer egnet plass for ovennenvte aktiviteter.

 

I et næringsområde som Alnabru får vi sannsynligvis være i fred fra barnefamilier og Krf-politikere som ikke liker svidd gummi. Plassen mangler absolutt ingenting den. Det står ikke en pølsekiosk plassen, det er riktig, men du klarer å gå/kjøre de 50 meterene det er bort vel ?

 

Jeg lover herved å bære deg frem og tilbake første gangen MrHappy :D Er det verdt det da ?

 

Ååååå....... du er sååååå søt azz....aneglsmili

 

Det er en avtale! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo poppulært på fornebu så hvorfor ikke på IKEA? Skal man lage litt show må man ha litt større plass en det er på parkeringen på strømmen så jeg er med på et flyttelass.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Jeg synes vi skal holde oss til mere "lokale" plasser, kan gjerne ta det i ski eller andre steder hvor det er folk. Å gjemme seg på en plass som ikea er bare tull.

 

Ski er jævli nærme meg så det er jo digg.

Men politi i Ski har en tendens til å være jævli slitsomme.

Også er det så sinnyskt mye politi i sentrum om kveldene i helga.

 

I hele fjor sommer var det typisk at vi så en patruljebil kjøre forbi plassen på Strømmen 1 gang i løpet av kvelden, og når jeg kom hjem til Ski så jeg 4 patrulje biler i løpet av 3min.

 

Hvis ingen andre har et veldig bra forslag synes jeg vi bare skal prøve IKEA og se åssen det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med loppa her, alnabru har en stor fin plass hvor man kan legge et par donuts uten at man får juling for å ha knust ei rute med steinsprut.

 

Skal man se på teens kan vel ta seg en tur innom sentrum på vei hjem.

 

Og fredag er fortsatt dagen å ha det på, arbeids dagen går virkelig unna på fredager når man virkelig gleder seg ti streetmeet.

- Opel Vivaro

- Nissan S13 Silvia

- Toyota Hiace (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på loppa :) Det er ikke så kult for de fleste her på forumet å komme når det er mere et lokalt rånetreff hvor alle kjenner alle. Jeg vet av erfaring at harryfaktoren på slike treff blir alt for høy for min smak.

 

Hvorfor dere må ha et lass med lettlurte fjortiser som går rundt nesten nake for å dra på biltreff skjønner jeg ikke. Ta dere en svipptur innom masasjestudio først, eller knip igjen til neste dag og ta det på byen. :D :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår