Gå til innhold

lys?

Ranger emnet

Marq_

Anbefalte innlegg

lurte på om noen kunne hjelpe meg med en ting

har en jetta som kjøre lys og park lys etc ikke slår seg på når jeg vrir om tenningen

spørsmålet da er om noen veit hva som kan være feil. er alle lye relle styrt eller hva kan være problemet. ingen sikringer har gått eller noe.

bryteren er heller ikke dårlig.

forrige eier har revet av den org koblingen til bryteren og erstattet den med kabel sko av en eller annen grunn. har fått koblet alle ledningene riktig ved hjelp av golfen min, men fortsatt ikke noe som skjer

veldig fint hvis noen kunne hjelpe meg litt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på om noen kunne hjelpe meg med en ting

har en jetta som kjøre lys og park lys etc ikke slår seg på når jeg vrir om tenningen

spørsmålet da er om noen veit hva som kan være feil. er alle lye relle styrt eller hva kan være problemet. ingen sikringer har gått eller noe.

bryteren er heller ikke dårlig.

forrige eier har revet av den org koblingen til bryteren og erstattet den med kabel sko av en eller annen grunn. har fått koblet alle ledningene riktig ved hjelp av golfen min, men fortsatt ikke noe som skjer

veldig fint hvis noen kunne hjelpe meg litt her

er bilen tysk impotert?? kan vara at da er feil rele. virker lyset når du trykker på brytaren?? kommer da lys i baklyktana eller i instrumentet??? vis da gjer da så må da ligga ein feil i ein obling ein plass.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det skjer ikke noe som helts når jeg trykker in bryteren. det enste som skjer er at jeg får på kjøre lys når jeg dytter den helt tilbake.

park og instrumentbelysningen funker ikke, ingen lys utv funker i det hele tatt

så vidt jeg veit så er den ikke import nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider