Gå til innhold

Hjelp! trenger mekkeplass i Bergen!

Ranger emnet

espenaa

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng som fra neste måned av leier en oppvarmet garasje på Sotra. Grei nok størrelse på. Plass til en 10 biler. Du er velkommen til å være med.

Eg og ble litt nysgjerrig på dette?? Noen som eg kjenner og? Hvor på Sotra?

Vi skal jo bygge ny mekkeklubb i engemyra på Kleppe, det er jo ikkje mer en ett steinkast i fra huset ditt

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt på verkstedet til han på Forland. Han leide det ut i Fjor. Og leier det helt sikkert ut i år også. Det er plass til hverfall 7-10 biler der hvis vi organiserer dette.

Oppvarmet, bukk, verktøy kan vi evt skaffe selv, kompressor har jeg til luft skralle, evt.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er verkstedet til Hans, det som ligger oppenfor Jeanett F og de, kan du bare glemme det. Der har alerede vi vært og spurd og det kommer aldri på tale at han leier ut.

Såvidt Rune får lov å luske seg inn.

Eller er det en annen plass du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og Ole og meg og Gunnar har vore nede fleire gonger for å høre om vi får leie, men han kommer ikke med noe klart svar, men det går tydelig frem at han er VELDIG lite interessert i å ha folk der.

Når Rune og faren til Jeanett har vore inne der har Hans'n vore med sjøl for å holde oversikten. Så eg tror du kan lete litt lenger etter en annen plass.

Men som sagt, så skal vi i mekkeklubben ved sjøen i samarbeid med FestTrafikk og Willy Tveit bygge en ny mekkeklubb i engemyra, som etter olanen bør være ferdig til høsten. Driver å søker etter penger og leter etter brakker.

Fire brakker i en hestesko med tak i mellom, så det bør bli plass til en del biler. I og med at det er en kommunal klubb er det ingen som akn nekte deg å melde deg inn og være med å benytte lokalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. :) Men det vi tenkte på hos Olav(f) på Forland var evt å tilby å bare bruke lokalet. Og bringe med eget verktøy og betale egen strøm. Etc.

Men den andre ideen høres genial ut. :) Vil gjerne vite mer om dette. Kommer du oppom en dag?

Så kan du kikke på prosjektet mitt. :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider