Gå til innhold

hvilket bilspill spiller du fortiden?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg spiller for tiden Grand Turismo 4, og Toca Race Driver 2... Har også prøvd Forza og må si jeg er Imponert.

I tilegg har jeg også rotet litt med Need For Speed Underground 2 (veldig usannsynlig spill, men gøy), og et interessant spill som heter Legal Street Racing, og skal snart gå til innkjøp av Midnight Club 3 dub:edition eller spillet Juiced...

Bilspill er tingen dere ;) :)

Volvo 240 stæsjvægon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv så har jeg kun GT4 og så lite som jeg spiller så er det nok for meg. Det er ganske så tøfft å spille online forresten :D

Noen sier det spiller et bedre en det andre men det er jo en smaksak, Selv liker jeg spill der grafikknivået er noe som er ganske gjeldende. Det som jeg savner med GT4 er dette med skader/slitasje o.l. Grafikkmessig og realisme-messig synes jeg det er meget så godt laget.

Det jeg kunne tenkt meg var ett driftespill til PS2. Hvilke har folk å anbefale. Det som jeg selv vil vektlegge iett spill som omhandler drifting er realismen i selve driftinga. Det må ikke være hverken for lett elelr vanskelig. Om det er lisensierte biler eller ei spiller relativ liten rolle ettersom de tøffeste bilene somregel ikke finner veien ti ldette landet uanesett på grunn av avgifter eller andre dusteregler. Spillet må selvfølgelig spillest med ratt og pedaler så spill som ikke støtter det er ikke int i det heletatt.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har spillt Road rage 3??

hehe litt merklig og ganske urealistisk spill, men er mye fete biler. og virker som de har prioritert mye drifting. og grafikken er heller ikke så bra. men lurer på om du kan battle og sånn der.

Noen andre enn meg som har det. heh har ikke spillt det mye emn fikk lyst til og ta det fram igjen nå:D

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gt4 del 1 det er dårlig spill ass , :deng det suger synes jeg.....argh! jeg trodde det at man skulle kjøpe biler men neida.. :hvaskjera man skal lære åssen man skal kjøre en bil! omg utrolig ass..

Hvorfor ar du kjøpt det? Proulogen (eller hvordan det skrives) er jo grisegammal nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider