sony606 Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 vel, har nylig solgt primeraen min, og tenkte en eclipse kan være en grei erstatning :) http://www.zett.no/47/auto/buy_car.xml?aId=305387 der er urlen til den jeg har sett litt på, skal studere til høsten, så orker ikke bruke altfor mye penger. hva burde jeg se etter på denne, noe typiske feiler eller noe jeg burde være klar over osv? kom med info på denne hvis dere vet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Bilen så da grei ut... Pass på girkassen, ulyd + synkronisering... svakt punkt på disse doh Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 hmmz, girkassa? vel, tenkte jeg skulle kreve å få en naf-test på den før jeg eventuelt kjøper den. da burde dem jo i teorien finne ut om slike feil, burde dem ikke? men annet enn girkassa da? syns også bilen var fin, og eneste bilen jeg fant som er noenlunde vettig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Greit å vite at servicer er fulgt.... register reim.... drivledd... osv, som andre bilder. Er jo Mitsubishi så det jo driftsikre biler m'm Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Ta å hør med http://www.need4speed.no Han ga meg et supertilbud på import av GSX fra USA!!! Turbo 4wd!!!!!!! Ikke mye mer enn den der kosta..... Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Ta å hør med http://www.need4speed.no Han ga meg et supertilbud på import av GSX fra USA!!! Turbo 4wd!!!!!!! Ikke mye mer enn den der kosta..... Uten engangsavgift tenker jeg. Blir vel mye mer etter at den er betalt. Men anyway, GSX for 80k + avgifter er vel uansett billig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 mjah, vel, skal studere til høsten, så kan ikke bruke altfor mye penger på bil nuh. men joda, 4wd og turbo hadde jo vært kjekt :D menne, han fyren som skal selge den her, han sa at eneste problemet med girkassa han har hatt var at han hadde problemer med å få den i 2.gir når bilen var kald, men det ordnet seg etter 3-5mins gange. men ikke noen ulyder sa han. velvel, skal prøvekjøre den til helga, så får jeg se. noen andre ting jeg bør se etter? noen plasser som er utsatt for rust f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 mjah, vel, skal studere til høsten, så kan ikke bruke altfor mye penger på bil nuh. men joda, 4wd og turbo hadde jo vært kjekt :D menne, han fyren som skal selge den her, han sa at eneste problemet med girkassa han har hatt var at han hadde problemer med å få den i 2.gir når bilen var kald, men det ordnet seg etter 3-5mins gange. men ikke noen ulyder sa han. velvel, skal prøvekjøre den til helga, så får jeg se. noen andre ting jeg bør se etter? noen plasser som er utsatt for rust f.eks? Hjulbuene er vel alltid utsatt. Sjekk der, og på andre steder en normalt ikke ser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 husker ikke helt nå, men tror prisen ble 100-120000 f.regga i norge for GSX fra USA. 90-94 mod Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg