Gå til innhold

er denne eclipsen grei?

sony606

Anbefalte innlegg

vel, har nylig solgt primeraen min, og tenkte en eclipse kan være en grei erstatning :)

http://www.zett.no/47/auto/buy_car.xml?aId=305387

der er urlen til den jeg har sett litt på, skal studere til høsten, så orker ikke bruke altfor mye penger.

hva burde jeg se etter på denne, noe typiske feiler eller noe jeg burde være klar over osv?

kom med info på denne hvis dere vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjah, vel, skal studere til høsten, så kan ikke bruke altfor mye penger på bil nuh.

men joda, 4wd og turbo hadde jo vært kjekt :D

menne, han fyren som skal selge den her, han sa at eneste problemet med girkassa han har hatt var at han hadde problemer med å få den i 2.gir når bilen var kald, men det ordnet seg etter 3-5mins gange. men ikke noen ulyder sa han.

velvel, skal prøvekjøre den til helga, så får jeg se. noen andre ting jeg bør se etter? noen plasser som er utsatt for rust f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjah, vel, skal studere til høsten, så kan ikke bruke altfor mye penger på bil nuh.

men joda, 4wd og turbo hadde jo vært kjekt :D

menne, han fyren som skal selge den her, han sa at eneste problemet med girkassa han har hatt var at han hadde problemer med å få den i 2.gir når bilen var kald, men det ordnet seg etter 3-5mins gange. men ikke noen ulyder sa han.

velvel, skal prøvekjøre den til helga, så får jeg se. noen andre ting jeg bør se etter? noen plasser som er utsatt for rust f.eks?

Hjulbuene er vel alltid utsatt. Sjekk der, og på andre steder en normalt ikke ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider