wunderbaum Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Lurer på om det finnes noe sted på internett der det er mulig å laste ned programvare til tenning og bensin. Har tilgang på programeringsutstyr. Lurer på det siden jeg da kunne kjøpt en chip til min b230ft motor og programert den selv og spart endel kroner. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Lurer på om det finnes noe sted på internett der det er mulig å laste ned programvare til tenning og bensin. Har tilgang på programeringsutstyr. Lurer på det siden jeg da kunne kjøpt en chip til min b230ft motor og programert den selv og spart endel kroner. er på jakt etter det samme selv... har tilgang til programeringsutstyr så hadde vært kjekt å funnet noe programvare...=) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 En kompis har diverse program til volvos,men jag har mine tvil til at han vil gi bort de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 de som sitter på disse programmene og kodene ser verdien i det dem driver med så du må ikke regne med å få noe gratis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Javel. Da får jeg vel bare kjøpe chip av noen da. Går jo ann å lese de av og kopiere opp en masse av de. Ikke veldig lovelig, blir vel noe alla dvd john :-) Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg