Oyrein Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 hei.. spørr på vegne av en kompis som spør på vegne av et søskenbarn!! er disse bilene vanskelige å skaffe deler til?? evt dyre??? mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Det kommer an på hva slags deler det men det er ikke vanskelig å få deler til de.. Kan jo legge til at probe og mazda 626/mx6 er samme chassi,motor og drivverk Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hei, ville bare si det også at deler er det ikke noe problemer med.. og det er veldig sjeldent feil på disse bilene hvis man ser bort i fra slite deler som må byttes jevnlig. Er bare jeg som har gått i fella og kjøpt US Probe GT, blir litt vansklig for meg og få nye el belter hvis dem gir seg og resten av hva som følger med. :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Det kommer an på hva slags deler det men det er ikke vanskelig å få deler til de..Kan jo legge til at probe og mazda 626/mx6 er samme chassi,motor og drivverk dette er noe jeg har diskutert med mange, å aldrig funne noe info om, hvilken motor er det mazda har laget som sitter i proben, 2l ellr 2,5? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 2,5 v6ern.. samme som sitter i 626 og Mondeo (den på midten av 90 tallet).. den 1. mondeobilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hei, ville bare si det også at deler er det ikke noe problemer med.. og det er veldig sjeldent feil på disse bilene hvis man ser bort i fra slite deler som må byttes jevnlig. Er bare jeg som har gått i fella og kjøpt US Probe GT, blir litt vansklig for meg og få nye el belter hvis dem gir seg og resten av hva som følger med. :) Brukte el belter får du kjøpt på ebay. Eller gjennom forum i amerikanske probe klubber. Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Takker for tipset om det! Du vet vel ikke linker til disse også? Vansklig og finne noe særlig, har lett endel.. Ikke mye om probe som google finner.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har planer om å kjøpe en Probe 2.2l 12valve Turbo motor å ha nedi en Mazda 626. Passer den tror dere? Er det ikke omtrent samme motorfesta da? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thedud Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Takker for tipset om det! Du vet vel ikke linker til disse også? Vansklig og finne noe særlig, har lett endel.. Ikke mye om probe som google finner.. visst du kan tysk kan jo kansje denne siden vere til hjelp:) http://www.ford-probe-driver.de/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 visst du kan tysk kan jo kansje denne siden vere til hjelp:) http://www.ford-probe-driver.de/ Jeg kan lite tysk :hammer men skal få folk til og oversette for meg :deng Har planer om å kjøpe en Probe 2.2l 12valve Turbo motor å ha nedi en Mazda 626. Passer den tror dere? Er det ikke omtrent samme motorfesta da? Hvis du gir meg litt tid så skal jeg gjerne slenge opp noe bilder av festene og slik, så sender jeg dem over msn ellno.. kjempe artig motor, skikkelig leketøy cheers Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg