thklinge Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Henta en bil i Drammen, 192mil seinere var jeg i Tromsø med gliset: En 2000 mod Opel Astra Coupe. Jeg var hjemme ca 04:30 natt til søndag, og ca en time seinere kom noen IDIOTER og slo løs på frontruta med spade: Deretter fikk høyre speil seg en omgang med spaden med tilhørende lakkskade på a-stolpen, på døra og skader på venstre siderute. Med tanke på hvor mye faenskap som kunne skjedd på de 192 mila vi kjørte, så er det helt for jævlig at noe slik skjer en time etter at jeg har kommet hjem! Det er faen meg til å grine av. Men jeg var ikke alene, samme gjengen har herpa en haug med sjit i Tromsø den natta. Da Politiet var innom og henta spaden sa de at det var en 7-8 biler sålangt som var herpa. Om saken: Bladet Tromsø. Flere bilder: Astra Coupè Dermed, om noen i Tromsø hører noe / har sett noe / osv.. Hyl ut. Noen rett og slett bare MÅ dø for det her. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Å faen..... Kan tenke meg følelsen ja, du har akkurat hentet en bil langt unna også kan du endelig legge deg i senga med din nye bil i tankene så kommer det noen idioter å ødelegger ja.... Dem skulle vært skutt... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg føler absolutt med deg! Dette er utilgivelig! Se forresten her og bla til side 137. Slik gjør man opp i Guatemala: Drepte tre biltyver "Unnskyld for bilene vi stjal, vi skal ikke stjele mer. Andre vil følge vår skjebne". Slik lød brevet politiet fant på tre drepte menn i Guatemala City lørdag, melder AP. To av mennene var kvalt, mens den tredje var halshogd. Funnet er et av mange i en rekke uoppklarte drap, som politiet tror enten knytter seg til gjengoppgjør eller en organisert hevnbølge mot kriminelle. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det er nettopp DETTE som skjer med tanke på de LATTERLIGE straffene vi har for hærverk her til lands, kombinert med et udugelig snutvesen som er mere interressert i å ta folk som kjører senka bil med store felger enn å opprettholde lov og orden. Det er latterlig at man selv skal bli straffet for å gjøre det rette (ta disse jævlene, slå de blå og kaste de inn på Politivakta). Personlig er jeg av den tro at folk som stjeler og ødelegger skal straffes etter beste evne (forutsatt at man får tak i dem), og holde snuten unna (siden de vil hjelpe søpla) og gi dem en lekse angående hva som skjer når man oppfører seg som en idiot. Pass bare på å ikke etterlate noen beviser etter mishandlinga/forsvinningen, slik at man unngår straffeforfølgelse. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg skjønner ikke hvilken glede folk har av å ødelegge andres ting.. Jeg fatter ikke og begriper det ikke.. Dette er jævla kjipt for deg.. Føler med deg! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hadde man bare vært i nærheten når de slo til :deng Hvorfor gjør folk sånn? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 idioter! :aug: Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det er vel alarm på den nye astraen din? Eller sover du for langt unna til at du våkner av det? For hvis du hadde sett personene som gjorde det, så ville politiet straks hatt mer å gå etter... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Dette var trist.. Håper de blir tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Litt utenom, men allikevel helt firkantet i molbolandet Norge knock :mad: Se her :aug: Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det er vel denne saken bilen din gjelder! Heng skrotingene opp etter øyelokka!!!! Det finnes ingen verdig avstraffelse på slikt avskum :fuckme2: Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det er "min" sak det gjelder i Dagbladet ja. For å komme med en oppdatering så får jeg takst på bilen i morra. Om jeg skal ta dette på forsikringa så vil bonustapet koste meg ca 32.000.- så det er lite aktuellt. Jeg havner på -10% i så tilfelle. Skal høre taksten først, så får jeg bestemme meg. Glass-skadene tar jeg på forsikringa uansett, siden det bare er 2000 i egenandel og inget bonustap. De hadde hverken frontrute eller sideruta i norge, så det må hentes fra Tyskland.. Gudene må vite hvor lang tid det vil ta... :mad: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Utrolig leit å høre uansett. Hvis du finner synderne kan dere stille de til ansvar mot at de gjør opp for seg, så kan du til nød trekke anmeldelsen, for å unngå bonustap osv. på forsikringen. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Vist du finner ut hvem det er så gi jævlene en lærepenge de sent glemmer for det norske rettsvesen greier det helt sikkert ikke Devil Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hold oss oppdatert i denne saken, thklinge. Kommer til å bli så glad når disse jævlene blir tatt og får straff for dette. Blir så utrolig sint når jeg leser om slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg