Gå til innhold

Måtte idiotene BRENNE i helvette!

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis politiet ikke klarer å gjøre jobben sin, hvordan er da muligheten for å gå til sivil sak mot dem? Det må da være mulig å tyne noen kroner ut av dem??

Jeg blir bare jævlig sint av å lese dette... :deng

Glad jeg bor på en forholdsvis rolig plass og har egen garasje...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har jo faktisk gjort jobben sin, dem tok de skyldige. Resten får rettsystemet ta seg av. De har selv tilstått å ha gjort ugjerningen og dermed må de erstatte alt de har skadet.

Men er så ekstremt surt å være uten bil osv... Er ikke akkurat lovlig å kjøre rundt med sikt på bare 50% av frontruta.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har jo faktisk gjort jobben sin, dem tok de skyldige. Resten får rettsystemet ta seg av. De har selv tilstått å ha gjort ugjerningen og dermed må de erstatte alt de har skadet.

Men er så ekstremt surt å være uten bil osv... Er ikke akkurat lovlig å kjøre rundt med sikt på bare 50% av frontruta.

Ja, det var da enda bra.. :)

Skulle jo bare mangle at de må erstatte det de har skadet.

Er kjipt å være uten bil ja, ihvertfall når det var SÅ unødvendig som det var i ditt tilfelle...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er beint motbydelig! Er veldig enig med argumentet at fengsel gjør mer vondt enn godt. Da er det bedre med økonomiske sanksjoner. Må de i fengsel så får de gjort opp for seg på noen måneder, men om de må betale erstattning for skader og ekstrautgifter for at du ikke har bil etc, så har de en sur gjeld å betale i flere år fremover. Har du tenkt å gå fysisk til verks?

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme oppover å gjøre det for deg:D Har finlandshette og balltre:D Neida, er jo egentlig greit når man får alt dekt, men jeg er for skremme dem da. Har jeg vært med på før, de skjerper seg gjerne hvis de tror at de kommer til å bli banka grundig opp hvis de roter det til igjen ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strafferammen for "Grovt skadeverk" er fengsel i inntil 6 år. Så de har muligheter til å straffe dette ganske kraftig. Men de som gjorde skadeverket i denne saken er tidligere ustraffet, har innrømt saken og er angrende syndere. Dermed blir de å slippe LETT unna.

Men det er egentlig greit. Sett at man hev disse "vanlige ungdommene" rett i buret i 2-3 år. Etter den perioden hadde de lært seg en haug med kjeltring-triks, fått seg masse kjeltring-kompiser, og fått ødelagt livet sitt såpass at de kunne startet en kriminell "karriære". Og ønsker vi virkelig flere "profesjonelle kriminelle"?

"opp til"...

vel, det jeg synest er værre enn dette, er at folk som driver å banker koner, voldtar jenter, etc. får et par måneder i fengsel, så slipper de ut!!

"opp til"...

var jo noe diskusjoner om det i fjor, at NESTEN INGEN får maksimalstraff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme oppover å gjøre det for deg:D Har finlandshette og balltre:D Neida, er jo egentlig greit når man får alt dekt, men jeg er for skremme dem da. Har jeg vært med på før, de skjerper seg gjerne hvis de tror at de kommer til å bli banka grundig opp hvis de roter det til igjen ;)

Dessuten ser du forferdelig morsk ut.... ;) lol

2949899764_650798g.jpg

Syns det er kjipt med slikt herverk! Det er utrolig hva folk får seg til med litt øl innabords.. Driver selv og plukker rester etter ølflasker i hagen min nå.. Noen fyllejævler som satt og drakk utenfor her natt til søndag... Har kasta alle flaskene rundt seg.. inn i min hage, og inn i barnehagen ved siden av... alacocaina

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel, hadde jeg gjort som du foreslår hadde jeg vel vært ute av fengsel igjen etter.. tja.. 15 år? Da er Astraen 20 år gammel... Lite stas det gitt. Høres ikke ut som det er verd det.

heller bare bite i det sure eplet og betale egenandel.. ekke så mye anna det er å gjøre med saken.. går ikke an å leke privat dektektiv i disse dager:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider