Gå til innhold

Måtte idiotene BRENNE i helvette!

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

ikke store dommen akkurat, nesten samme dommen som aa kj0re for fort *sigh*

Pappa ble slaatt ned paa gata her en dag ogsaa, han sto aa preika med noen han kjente, saa kom det to ukjente karer a slo ham ned i bakken, og stod aa sparka paa ham...

vanligvis pleier jeg aa synest de som heletiden poster tullball som "jeg skal banke dem! drepe dem!" osv... er no idioter, men naar dette plutselig skjer imot min egen familie... frister det voldsom aa stikke aa hilse paa synderene naa politiet slipper dem l0s fra varetekt...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang. dommen synes jeg 30 timer samfunnsstraff var latterlig lite, betinget fengelse hadde også vært på sin plass. Men bra at de ikke må sitte inne, samfunnet trenger ikke å trene opp flere profesjonelle kriminelle...

man blir ikke trent opp med 30 dager ubetinget! det burde de fått...

hadde jeg ferska de hadde de fått 30dagers intensivbehandling på ullevål... hærverkpakk... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som ikke er godt nok med systemet.

Problemet sånn jeg ser det, er at den som blir offer for et sånt hærverk som vi ser eksempel på her, vil oppleve en altfor uakseptabel møye med det. Når det er slått fast at det er hærverk, burde det være sånn at alt blir ordnet og dekket for den fornærmede. Ikke noe om og men med noenting da

Forøvrig burde straffene økes radikalt. Det være seg hærverk, såvel som forsikringsvindel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute for noe lignende for fire år siden. Gjerningsmannen ble dømt for flere lignende forhold. Han ble og dømt til å betale erstatning. Jeg har enda ikke sett noe til de 15 lappene selv om Innkrevingssentralen tok seg av saken... Kjipe greier, men fyren var sosialklient og eide ikke nåla... Hjelper ikke meg noe.

#04 ST220, loaded!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle folk som gjør slikt burde få betale så mye at de ikke kommer seg på beina igjen på en stund men hvor tror dere de får penga fra ??? jævli mange penger å tjene på å stjæle en aprilia rs 125 og ribbe den .... fytti hælvete det har skjedd før for å si det sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...