HemiCuda Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 ikke store dommen akkurat, nesten samme dommen som aa kj0re for fort *sigh* Pappa ble slaatt ned paa gata her en dag ogsaa, han sto aa preika med noen han kjente, saa kom det to ukjente karer a slo ham ned i bakken, og stod aa sparka paa ham... vanligvis pleier jeg aa synest de som heletiden poster tullball som "jeg skal banke dem! drepe dem!" osv... er no idioter, men naar dette plutselig skjer imot min egen familie... frister det voldsom aa stikke aa hilse paa synderene naa politiet slipper dem l0s fra varetekt... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 En fryd å lese dommen :D Måtte de brenne.... ja siden de ble dømt, men mener det burde blitt reagert med ubetinga fengsel av allmennprevantive grunner.. siden slike saker skjeldent løses... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 oki.. mener jeg så en slik Bertona logo på den, men mulig jeg husker feil. Som jeg sa, Astra Coupè og Astra Bertone Coupè, same shit :) Står Bertone og en "B" på siden av bilen min ja. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ang. dommen synes jeg 30 timer samfunnsstraff var latterlig lite, betinget fengelse hadde også vært på sin plass. Men bra at de ikke må sitte inne, samfunnet trenger ikke å trene opp flere profesjonelle kriminelle... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ang. dommen synes jeg 30 timer samfunnsstraff var latterlig lite, betinget fengelse hadde også vært på sin plass. Men bra at de ikke må sitte inne, samfunnet trenger ikke å trene opp flere profesjonelle kriminelle... man blir ikke trent opp med 30 dager ubetinget! det burde de fått... hadde jeg ferska de hadde de fått 30dagers intensivbehandling på ullevål... hærverkpakk... men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Det er noe som ikke er godt nok med systemet. Problemet sånn jeg ser det, er at den som blir offer for et sånt hærverk som vi ser eksempel på her, vil oppleve en altfor uakseptabel møye med det. Når det er slått fast at det er hærverk, burde det være sånn at alt blir ordnet og dekket for den fornærmede. Ikke noe om og men med noenting da Forøvrig burde straffene økes radikalt. Det være seg hærverk, såvel som forsikringsvindel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jeg var ute for noe lignende for fire år siden. Gjerningsmannen ble dømt for flere lignende forhold. Han ble og dømt til å betale erstatning. Jeg har enda ikke sett noe til de 15 lappene selv om Innkrevingssentralen tok seg av saken... Kjipe greier, men fyren var sosialklient og eide ikke nåla... Hjelper ikke meg noe. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Blir det noe "ops jeg mistet baltreet i ryggen din"? fikk du erstatning orket ikke og lese alt. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har ikke fått noen erstatning enda, venter enda på brev fra SI (Statens innkrevningssentral). Skal gi beskjed straks jeg hører noe. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 alle folk som gjør slikt burde få betale så mye at de ikke kommer seg på beina igjen på en stund men hvor tror dere de får penga fra ??? jævli mange penger å tjene på å stjæle en aprilia rs 125 og ribbe den .... fytti hælvete det har skjedd før for å si det sånn :( Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Bra du får igjen penga dine da, men de som gjorde det bør få svi ordentlig :fucku Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 NEWS! Jeg har fått spenn! Hele 423 kroner og 18 øre fikk jeg den 28. september! Har ikke fått noen kroner siden da, så det ble ikke akkurat en månedlig affære... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Du får vel en 500-lapp en gang i året til beløpet er nedbetalt da... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Haha, du har sikkert "brukt" opp bilen lenge før du har mottatt alle pengene :P Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Ha ha...!! HEIA NORGE!! Ler mæ ihjæl snart..! Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg