Gå til innhold

Måtte idiotene BRENNE i helvette!

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

dvs at de får ALT for mild straff... når dom er så idioter burde dem iallefall kjenne det godt etterpå... ikke få ett klapp på skulderen av bondevik å et "prøv å ikke slå så hardt neste gang"

Straffen blir altfor mild uansett. En som rappa lommeboka til fatters slapp unna nesten hele fengselsdommen sin fordi han hadde sitti så mye inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er usikker på hvordan det funker nå, og Politiet visste heller ikke. Håper at staten betaler ut erstatning til meg og at statens innkrevingssentral deretter krever det inn hos idiotene. Om dem blir dømt til å betale meg direkte så kan det jo ta eeevigheter før jeg får penger.

Hvis de tilstår å ha gjort skadeverk mot akkurat min bil, må de likevel gjennom tingretten for å bli idømt erstatning?

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på hvordan det funker nå, og Politiet visste heller ikke. Håper at staten betaler ut erstatning til meg og at statens innkrevingssentral deretter krever det inn hos idiotene. Om dem blir dømt til å betale meg direkte så kan det jo ta eeevigheter før jeg får penger.

Hvis de tilstår å ha gjort skadeverk mot akkurat min bil, må de likevel gjennom tingretten for å bli idømt erstatning?

Som jeg nevnte tidligere kan dere gjøre opp økonomisk uten å gå rettens vei, men det har jo balla på seg såpass for dem at saken må behandles gjennom systemet uansett. Da hadde du i så fall sluppet en flaskehalssituasjon. De kan og bør bli idømt erstatning, og da kan det ta tid før dette utbetales i kroner og øre til deg.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satans idioter! Håper de må betale så det svir! Uten lappen i ørten år hadde vært en bra straff! Pluss noen tiår fengsel, avkappa arm og piska på steinene med en flisete vaier! Brakk et par fingrer på en dust som prøvde å nøkle granadaen i fylla. Hørte aldri mer fra han:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noe idioti!!

Fang de som gjorde det og ødelegg døm litt med spade

Forresten angående norges politimenn og ting i den duren..

Her i Lillehammer går de rundt i byen på lørdagskveldan og reagerer med en gang de ser en mindreåring bære øl i en bærepose, og de tar den med glede fra han. En kompis av meg ringte politiet etter et slagsmål hvor den ene lå og blødde med knekt nese og masse annet. "Tja.. hmm.. jaa.. vi kan vel sende en bil om en time eller to."

Eneste grunnen for at de tar bilister er at det er der de tjener penger. De har fått for lite penger fra staten og det er slik de skal tjene de opp. Hva får dem for å dømme en voldtektsforbryter? bare masse utgifter. For et latterlig land vi lever i!!

Så.. er det nok greiest å ta opp ting på egen hånd

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere bare tenke på penger og materialisme eller?

*ironi*

Hadde det skjedd meg, hadde jeg blitt så sinnsykt forbanna at jeg tror jeg hadde leid inn folk og tatt en liten hevn. Feighet mot feighet rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det faen meg ta min tur! Tror dere faen meg ta ikke noen jævler har vært å stjælt felga mine i natt :fire: En kompis av meg vet muligens hvem det er, i kveld blir det vendetta!! (hvis det er dem) Er så satans forbanna nå.. Har anmeldt forholdet, men det hjelper jo mye her i landet violin

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så jævli patetisk..

Må være utrolig irriterende, siden politiet mest sannsynlig ikke gjør noe, og det dermed går utover en selv..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :fire: Faaaaen! Bilen deres skal i hvertfall få gjennomgå. Løsne litt på hjulboltene.. :drive2

Kanskje finne på noe annet, siden det kan gå utover andre..? Litt bittert om dekka detter av i en sving og det kommer en barnefamilie i en 240 stasjonsvogn imot.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje finne på noe annet, siden det kan gå utover andre..? Litt bittert om dekka detter av i en sving og det kommer en barnefamilie i en 240 stasjonsvogn imot.. :)

Så lenge de kommer i en 240, er det ikke farlig.

hehe..

men seriøst: faen for noen idioter, som må ødelegge andres ting.

Det er så jævlig irriterendes at man hele tiden må være paranoid når man feks. parkerer en trøsykkel.. må jo låse den med to motorsykkel-låser, etc. og allikevle kan man ikke gå lenge fra den, før den er plukket i tusen deler og herpet av misunnelige folk.

Tar jeg noen i å herpe på bilen min eller trøsykkelen min, slår jeg de faen med øks, om det er det jeg har for hånden.

"oisann, jeg skulle bare pirke han på ryggen med øks".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir nok gode gamle mr sukker i tanken, pluss et besøk av mr kubein på vedkommende. Kjenner sorten, de gir seg f i snuten..

Med det norske rettsvesenet har de heller ikke mye å frykte så lenge det ikke gjelder personskade eller drap. Til og med da slipper de billig unna... :shake

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke forsvare det de har gjort, men det finnes få/ingen som aldri har gjort noe de angrer på i fylla. Lett å miste alle sperrer desverre, og gjøre meningsløse ting som får konsekvenser man ikke aner om. Bedre at de klikker på en bil, enn en uskyldig forbipasserende som blir skafert for livet, eller hva? Finns nok av folk som drar på byen bare for å bråke eller slå ned noen. Selvfølgelig er de idioter, men de har tydeligvis en eller annen slags form for mental feil.

Når det er sagt, hadde jeg nok gått først i lynsjemobben om noen hadde gjort noe slikt med min bil.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider