andrej1 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 For noe dritt at noen folk skal mangle halvparten av hjernen. Min tur kom den og, parkerte sykkelen min såvidt utenfor sentrum på en lørdagskveld og 20 min etterpå var hjelmen min borte. Dette har jeg gjort mange ganger før på mer tvilsomme plasser men akkurat på lørdag var det en eller anna jævel som MÅTTE ta hjelmen til 3000,- pluss hansker. Går det ann å få gjort noe med det? Jeg aner ikke hvem toskene er anger2 Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 For noe dritt at noen folk skal mangle halvparten av hjernen. Min tur kom den og, parkerte sykkelen min såvidt utenfor sentrum på en lørdagskveld og 20 min etterpå var hjelmen min borte. Dette har jeg gjort mange ganger før på mer tvilsomme plasser men akkurat på lørdag var det en eller anna jævel som MÅTTE ta hjelmen til 3000,- pluss hansker. Går det ann å få gjort noe med det? Jeg aner ikke hvem toskene er anger2 hva med å ikke la det ligge på styret? er jo å be om at det skal bli tatt... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Nei, blir nok gode gamle mr sukker i tanken, pluss et besøk av mr kubein på vedkommende. Kjenner sorten, de gir seg f i snuten.. Iflg Mythbusters så funker ikke sukker-i-tanken-trikset.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 blir så sint når jeg hører slikt dukenukem Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Hei. Jeg får så lyst til å pakke en 323 (GT-R optic)/ RX-7 full med sprengstoff, og sette den på en øde parkeringsplass. Koble til fenghetten til en bryter i setet, og bare vente..... BANG ! ....noen som har ett karrosseri stående de ikke bruker? Hva ville vært straffen for dette? ..men politiet ordner vel opp som vanlig. notin mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Hei. Jeg får så lyst til å pakke en 323 (GT-R optic)/ RX-7 full med sprengstoff, og sette den på en øde parkeringsplass. Koble til fenghetten til en bryter i setet, og bare vente..... BANG ! ....noen som har ett karrosseri stående de ikke bruker? Hva ville vært straffen for dette? ..men politiet ordner vel opp som vanlig. notin mvh Enig med deg. Slike folk er det ikke noe eller noen som er tjent med. Fatter ikke hvilken glede de kan ha av å gjøre slikt. Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hva med å ikke la det ligge på styret? er jo å be om at det skal bli tatt... Det er sant det, men poenget er at folk ikke klarer å ligge unna. Om jeg hadde sett en Audi RS6 som stod åpen med nøklene i og INGEN folk i nærheten så hadde jeg ikke tatt den. Selvfølgelig er det veldig fristende, men nei. Du har alltid en frykt i bakhodet at du blir tatt, og å kjøre med den frykten er ingen glede. Så hva er da vitsen? Du blir alltids gjennkjent om tyven ikke er verdens flinkeste, men det er han som regel ikke. Og en ting til.. hvis noen kommer og knuser bilen din. Hva slags glede er det? Tjener man noe på det? Herregud så idiotisk Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det er sant det, men poenget er at folk ikke klarer å ligge unna. Om jeg hadde sett en Audi RS6 som stod åpen med nøklene i og INGEN folk i nærheten så hadde jeg ikke tatt den. Selvfølgelig er det veldig fristende, men nei. Du har alltid en frykt i bakhodet at du blir tatt, og å kjøre med den frykten er ingen glede. Så hva er da vitsen Så du ville ikke stjålet noe fordi du er redd for å bli tatt? De som stjeler kan like gjerne gjøre det for å tjene penger, som for spenningen (frykten for å bli tatt), det er respekten for andres eiendom som mangler. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Skal nå se hvor langt de kjører med knuste kneskåler :fire: Hmm, så sukker i tanken funker ikke? Hmm, pisse på tanken og helle etter med sement da dukenukem Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det er sant det, men poenget er at folk ikke klarer å ligge unna. Om jeg hadde sett en Audi RS6 som stod åpen med nøklene i og INGEN folk i nærheten så hadde jeg ikke tatt den. Selvfølgelig er det veldig fristende, men nei. Nei, jeg hadde bare tatt ett par piruetter også satt den tilbake... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Nei, jeg hadde bare tatt ett par piruetter også satt den tilbake... Det er snakk om etiske verdier, og som en over nevnte; respekt for andres eiendom! :boxing Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det er snakk om etiske verdier, og som en over nevnte; respekt for andres eiendom! :boxing ja, nesten som han på forumet som leverte bilen sin på verksted og så på datalogger at mekanikeren kjørte den 0-180km/t på kald motor.. "let's open up a can o' whopass" Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 både tyveri og rampestreka sku ha blidd straffet hardere.. man slepper liksåm alt fårr lett unna det, skulle vært såm i gamle daga.. at man blir hengt fårr å stjele:) thihi:) tilbake til topik. så den biln din. hadde å blidd utruli fortvila å sint. ka fan, skal liksåm du straffes fårr at noen idiota hadde lite å jøre, full eller ikke... så håper dem får streng straff å får smake sin egen medisin.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Strafferammen for "Grovt skadeverk" er fengsel i inntil 6 år. Så de har muligheter til å straffe dette ganske kraftig. Men de som gjorde skadeverket i denne saken er tidligere ustraffet, har innrømt saken og er angrende syndere. Dermed blir de å slippe LETT unna. Men det er egentlig greit. Sett at man hev disse "vanlige ungdommene" rett i buret i 2-3 år. Etter den perioden hadde de lært seg en haug med kjeltring-triks, fått seg masse kjeltring-kompiser, og fått ødelagt livet sitt såpass at de kunne startet en kriminell "karriære". Og ønsker vi virkelig flere "profesjonelle kriminelle"? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Nope, bedre å straffe dem fysisk eller økonomisk ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg