thklinge Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg sjekka det nå, Jeg hadde delvis rett :P Var i voldsoffersaker :P Har du no URL med mer informasjon? Hjemmesidene til SI var håpløse. Uansett, ang. saken så ble retten satt idag kl 09:00. Tilstede var politijurist, div. presse, forsvarer og en av de tiltalte. Den andre tiltalte var på klassetur i St. Petersburg! Han var gyldig stevna men møtte likevel ikke opp. Retten diskuterte fram og tilbake om saken skulle deles i to med en sak for hver tiltalt, evt om dem skulle ta saken videre uten hans tilstedeværelse. Både aktor og forsvarer mente det var viktig at han var tilstede og dermed ble saken utsatt til 14. juni... angry Da var det bare å åpne en økonomiforpakning med tålmodighet og smøre seg både gul og blå... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Kjipe greier det! Får håpe de for en skikkelig straff hvertfall! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ja det er det verste!! Leste det nettopp i Tromsø..! http://www.bladet-tromso.no/nyheter/article42266.ece Er faktisk første-førstesideoppslag akkurat nå.. Fy faen.. Skulle vært bot til slike som "må bort" når de vet de skal i retten. Drar man ikke inn til førstegangstjenesten så blir man jo lynsjet for livet.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaldal Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Rull de skyldige inn i et teppe..ta et balltre og slå løs. Ingen synlige skader, bare indre blødninger. Problemet med Norge er at de beskytter kriminelle. Beste måten er å gjøre det sjøl. Finn personen, kom på døren å få han til å pisse i buksa. Psykisk vold varer lengre en fysisk.. finner jeg noen som driver å plukker på bilen min en natt er jeg ikke den som nøler med å hente rifla fra skapet, eller balltreet fra bilen. Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Ser det for meg.. "Kan du slutte å fikle på bilen min mens jeg henter balltreet?" Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 At folk gjør sånt som detta gjør meg forbanna asså! detta var jo en forholdsvis ny bil right? Men hvis en har en gammel og veldig påkosta bil, men bare forsikrer den på vanlig vis.. og noen ødelegger den.. ja si at den blir totalramponert og den må kondemneres.. Hva sitter du igjen med? jo.. de 5000 kronene som forsikringsselskapene regner som "listepris" på disse bilene... arg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Rull de skyldige inn i et teppe..ta et balltre og slå løs. Ingen synlige skader, bare indre blødninger. Problemet med Norge er at de beskytter kriminelle. Beste måten er å gjøre det sjøl. Finn personen, kom på døren å få han til å pisse i buksa. Psykisk vold varer lengre en fysisk.. finner jeg noen som driver å plukker på bilen min en natt er jeg ikke den som nøler med å hente rifla fra skapet, eller balltreet fra bilen. Dette er vel faktisk 100%lovlig i enkelte stater i USA.... Man må jo kunne forsvare sine eiendom, men dem fortjener jo ikke å bli drept,,,,men et skudd eller 2 i beinet skader jo ikke,,,,så lærer de leksa si..... Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaldal Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 tenkte ikke å leke leiesoldat med rifla da, men skjønner ikke den pampen at han bør stikke eller bare stå i ro, så fortjener han et skudd i tåa så han vet bedre til neste gang Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LanesRazor Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jeg er helt enig med deg! måtte jævlene brenne i helvette!! Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Dette er vel faktisk 100%lovlig i enkelte stater i USA....Man må jo kunne forsvare sine eiendom, men dem fortjener jo ikke å bli drept,,,,men et skudd eller 2 i beinet skader jo ikke,,,,så lærer de leksa si..... vel, faktisk så er det slik i statene, at skader du en slik person, så kan du bli dømt til å betale sykehus regningen og en evt erstatning til han! mendreper du han, da er du helten i gata! hehe men tilbake til topic! håper at de gutta der får seg en klekkelig straff! men du kan nok ikke regne med å få noe tilbake fra de, siden staten har det sånn at sitter du i buret, har null kroner, så sletter de kravet til deg (merkelig land vi lever i azza!) men bare smør deg med tålmodigheten du.. så skal du se solen skinner snart igjen ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Oppdatering i saken: Jævlene er dømt i Nord Troms tingrett for brudd på: Straffeloven §291, første ledd, jf annet ledd - For rettstridig å ha ødelagt, skadet, gjort ubrukelig eller forspilt en gjenstand som helt eller delvis tilhørte en annen. Grunnlaget er intet mindre enn 19 tilfeller, derav mitt var tiltalepunkt r) "Natt til søndag 31. juli 2005 i Grønlivegen 1 i Tromsø, knuste de frontruten og høyre sidespeil, og skadet høyre dør og høyre siderute på en Opel Astra personbil med regnr XX XXXXX tilhørende Thorstein Klingenberg." I tillegg ble de dømt etter straffeloven §392 - For rettstridig å ha satt seg eller andre i besittelse av noen løsøregjenstand. Grunnlaget var tyveri av et solur.. Straffen ble: 30 timers sammfunnstjeneste med en gjennomføringstid på 120 dager, eller 22 dager i fengsel. De dømmes solidarisk til, innen 14 dager etter dommens forkynnelse, å betale erstatning til: Gjensidige forsikring - 18.087,- Thorstein Klingenberg - 17.114,- En haug med andre privatpersoner - 51.635,- Kravet er videresendt til statens innkrevningssentral så nå er det bare å vente på cash... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 bra de som gjorde det ble funnet og får straff... Utrolig tøff den opelen et lite spørsmål: er det en Bertona.. så en som lignet som sto på kaia ved Domus i tromsø når jeg var der for en ca. mnd. siden.. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 bra de som gjorde det ble funnet og får straff... Utrolig tøff den opelen et lite spørsmål: er det en Bertona.. så en som lignet som sto på kaia ved Domus i tromsø når jeg var der for en ca. mnd. siden.. Jeg eier DarkLight AS som holder til i 2. etasje i Domusbygget så om du så en gullfarga Astra Coupè på Domuskaia så var det min ;) Den har flere navn, Astra Coupè, Astra Bertone Coupè, osv. Samma bilen. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jeg eier DarkLight AS som holder til i 2. etasje i Domusbygget så om du så en gullfarga Astra Coupè på Domuskaia så var det min ;) Den har flere navn, Astra Coupè, Astra Bertone Coupè, osv. Samma bilen. oki.. mener jeg så en slik Bertona logo på den, men mulig jeg husker feil. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 En fryd å lese dommen :D Måtte de brenne.... Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg