dansken Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 hei har litt problemer med min opel vectra b begge el vinduer fremme er game over . hvordan feilsøke? har renset alle kontakter og sjekket dette. tror ikke dette kan vere el motrorene . mistanke er di ikke får strøm . håper på svar er volsomt varmt om sommeren :pray :pray noen som vett kor alle el tinga til el vinduer sitter på en opel vectra b 96 model ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Sjekka sikringen? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 yes=) første eg gjorre =) alle sikringer er ok =) el vinduer går på samme kurs som varme seter og varme vinduer og resten av dette virker . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Veldig noob, men du har ofte en knapp som "låser" el-vinduene. Sjekket at den ikke er nede, eller at knappen der har gått til helvette? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 har skjekket dette . problemet er er ikke strøm til elvinduerene? dårlige joring? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 håper på svar er volsomt varmt om sommeren :pray :pray ? Har du ikke AC ? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Har du ikke AC ? AC drar bare ekstra krefter fra en allerede overbelastet motor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 AC drar bare ekstra krefter fra en allerede overbelastet motor ;) :) Du sier noe der... Bare lurte siden jeg trodde alle Vectra kom med AC som standard fra 97 Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Bare lurte siden jeg trodde alle Vectra kom med AC som standard fra 97 Gjør nok ikke det. Min har ikke det. -97 1,6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 har da fortsatt ikke sett noen vectra b med AC jeg, men CD modeller har vel klima annlegg som standard. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 har da fortsatt ikke sett noen vectra b med AC jeg, men CD modeller har vel klima annlegg som standard. Hmm, AC, klima, ja, jo, veit da faen hva det heter jeg, står ac i motorrommet tror jeg, men kjært barn har kanskje mange navn? Slo det opp, og så at jeg tok feil, AirCondition ble tilgjengelig som ekstrautstyr i 97.... Så sier Haynesboken ihvertfall BTW, jeg har CD med AC :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 mine el vinduer er døde endda , finner ikke feilen , har byttet til nye kontakter . andre tips? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 må nok måle litt her,kan være bryterne som er gåen,det skjer. er vell lite trolig at begge vidusheverne er gåen,men kan jo vippe av dørtrekket og måle om det kommer spenning inn på motoren når du betjener knappen,kommer det spenning frem da ,så er motoren gåen.hvis ikke så er det bare å feilsøke videre,ledningsnett? sjekka ledningsnett mellom dør karroseri,kan være brudd i ledninger der Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 mine el vinduer er døde endda , finner ikke feilen , har byttet til nye kontakter . andre tips? Dette høres som enten sikring eller jordingsfeil...Men siden du har sjekket dette så....snodig! Skal mye til for at begge går samtidig azz...;) Hvis det ikke rett og slett har skjedd noe, som har brent begge motorene...? Men det letteste er som før nevnt...ta av dørtrekket og ta ut kontakten på motoren, og mål om du har spenning der.... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg