Gå til innhold

Kjøpe Volvo 164

Ranger emnet

henrik^

Anbefalte innlegg

hvor står det om 162? det virker mer naturlig enn 165 da, men finne ikke info om det på volvo sine egne sider, eller i volvo sine bøker...

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Så du har en i sikte? Du har vell ikkje litt info om den da? Eventuelt bilder?

Mvh Christer

Tja, sikte og sikte, men jeg finner et par på motorborsen i sverige, og et par i norge til rundt 25 tusen. Håper bare at de holder seg på den prisen i en liiiiten stund fremover til jeg har penga klare. (de i sverige var mye lekrere)

http://www.blocket.se/view/5507251.htm?caller=ggl_s&l=0&c=1&city=0

Den f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Når det gjelder forsikring så er det veldig billi. Betaler sjøl 890 kroner for FOLL kasko-Ubegrenset kjørelengde- Sjofør under 23! Har det meste av tjuveri forsikring osv osv. Du slepper jo veiavgift.omregistrering og anna drit! hehe! Så når forsikringa er så billi så betaler eg faktisk den med glede. Må tenke over du har no en 3 liter motor også.

Hvor har du forskring hen?

(oppripping av gammel trååd) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo-164E:

Viss du tar en nærmere titt på disse bildene av de såkalte 165'en så ser du at øverste delen på bakdøra ikke passer... det viser tydelig at dette er "hjemmesnekra"..

Ikke for å være brutal mot deg, men du kan jo ta en titt i Volvo Personvagnar boka, der står alle produserte modellene til volvo.. ikke noe som heter hverken 165, eller 162 for den del..

Hva mener du ikke passer? Syns det ligner på alle andre 145,245 av volvo jeg! Men originalt er d ikke, det har du rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor står det om 162? det virker mer naturlig enn 165 da, men finne ikke info om det på volvo sine egne sider, eller i volvo sine bøker...

Heisann. I Ørsta går det en plommerød Volvo 162 Bertone. Denne er bygget av Bertone i et minimalt antall ex.

S.K. Grøterud I NVKB skal etter sigende ha en hvit 162 hvis jeg ikke tar helt feil. 165 er også et av exeplarene som Volvo ikke vedkjenner seg ,men som er bygget etter forespørsel fra volvo.

Bare til orientering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Heisann. I Ørsta går det en plommerød Volvo 162 Bertone. Denne er bygget av Bertone i et minimalt antall ex.

S.K. Grøterud I NVKB skal etter sigende ha en hvit 162 hvis jeg ikke tar helt feil. 165 er også et av exeplarene som Volvo ikke vedkjenner seg ,men som er bygget etter forespørsel fra volvo.

Bare til orientering

bertone my ass... den bilen har fyren bygt skjøl men brukt deler fra 242 bertone.. motoren er en 740 turbo disel motor.. bilen er en 142 med ombygd front å mye sparkel runt bak ruta... ja har sett bilen skjøl.. sparklen har bjynt å sprekke runt ruta bake... en kompis har prata med han å bytt han 4000 for bare karoseriet men han nekter å selge ... han vraka de helder... tror fyren driter i bilen... han bruker den til å kjøre matrial å dritt i.. så ikke mye org bil de...

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider