BIG1 Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg har bytt alle bremseskoene och begge wirene (venstre og høyre), men handbremsen tar jo såvidt på siste hakket, wtf? Ja den er strammet opp maks. Finnes det noe spesiell måte å legge opp den venstre wiren på? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hei Har du juster inni midtkonsolen også? Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arne Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Har du sjekka om selvjusteringa går som den ska?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Problem løst! Jeg la maaanga muttrer på venstre wire der den går inn til kraftfordelaren uppe på bakakseln. Nå bremsar begge nakhjula når jeg kjør rett frem om jeg drar i handbremsen, og jeg har ikke justert wiren noe inne i bilen under askkoppen. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg