Gå til innhold

RS2 fanger + downforcer til golf2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

etter mye om og men, og fram og tilbake sånnt...

så har jeg kommet frem til at jeg har kanskje lyst på 90 fanger forran selv... (orker ikke forklare nå... :) ) hehe

så hvis noen er int. i og bytte en 90 fanger+GTI leppe(?) og noen gryn mot min så og si ubrukte RS2 fanger så ta kontakt på PM!

fangeren er grunnet og klar for lakking (noe pussing må man jo gjøre selvfølgelig...) netting er i! (se bildet mitt)

selger også muligens downforceren min (passer bak/under på 90 fangeren), mulighet for og sette på netting her også..

bilder kan du se på golf2 forumet og så tråden: "helt hvit golf 2"

bare send PM hvis du er int. så ordner dette seg hvis du er hissig... :)

bra om du bor i vestfolds området, for tror ikke jeg orker eller gidder og sende stooore pakker rundt om i landet...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Næmmen?

Var det ikke RS fanger som var det råeste? :)

kimoajajaj er vel interessert i RS fanger, og han har 90 fanger med leppe.

hehe ;) visste at det kom no sånnt fra deg, men var forbered :)

men men...nye planer for bilen og da må jeg gå til "drastiske" tilltak som å selge denne KULE fangeren ;)

noen int. i vestofolds området så ta kontakt! kan jo komme og se på den og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..men er vel egentlig ikke sååå veldig hissig på å hel lakkere 90 fangeren helt hvit.. hehe.. syns kanskje det sorte feltet øverst må være der...kommer jo ann på hvor det lille hullet i fangeren var da.... ? i toppen?

hvor ligger ålesund i forhold til larvik,vestfold da? ekke det laaangt vekk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider