vwgolf2 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 etter mye om og men, og fram og tilbake sånnt... så har jeg kommet frem til at jeg har kanskje lyst på 90 fanger forran selv... (orker ikke forklare nå... :) ) hehe så hvis noen er int. i og bytte en 90 fanger+GTI leppe(?) og noen gryn mot min så og si ubrukte RS2 fanger så ta kontakt på PM! fangeren er grunnet og klar for lakking (noe pussing må man jo gjøre selvfølgelig...) netting er i! (se bildet mitt) selger også muligens downforceren min (passer bak/under på 90 fangeren), mulighet for og sette på netting her også.. bilder kan du se på golf2 forumet og så tråden: "helt hvit golf 2" bare send PM hvis du er int. så ordner dette seg hvis du er hissig... :) bra om du bor i vestfolds området, for tror ikke jeg orker eller gidder og sende stooore pakker rundt om i landet... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Næmmen? Var det ikke RS fanger som var det råeste? :) kimoajajaj er vel interessert i RS fanger, og han har 90 fanger med leppe. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 hehe,. Syns det er en økende trend her på forumet at folk vil ha rs til og begynne med,men til slutt så går de for plaine 90fangere. Skal inrømme det selv jeg at jeg ville ha rs,men nå går jeg for 90 fangere og en fin leppe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Jonte Næmmen? Var det ikke RS fanger som var det råeste? :) kimoajajaj er vel interessert i RS fanger, og han har 90 fanger med leppe. hehe ;) visste at det kom no sånnt fra deg, men var forbered :) men men...nye planer for bilen og da må jeg gå til "drastiske" tilltak som å selge denne KULE fangeren ;) noen int. i vestofolds området så ta kontakt! kan jo komme og se på den og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 bare å si fra om nokken vil bytte med meg!!:D :D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 hvor i landet bor du da? gidder ikke sende fangere rundt om i hele landet..hehe.. btw: tåkelys i fangeren din??? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 bor i ålesund! har tåkelys i fangern og:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 ok..men er vel egentlig ikke sååå veldig hissig på å hel lakkere 90 fangeren helt hvit.. hehe.. syns kanskje det sorte feltet øverst må være der...kommer jo ann på hvor det lille hullet i fangeren var da.... ? i toppen? hvor ligger ålesund i forhold til larvik,vestfold da? ekke det laaangt vekk? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 vetche kor langt det er fra ålesund til vestfold! hull og hull, vis du gå inn på dinne linken så ser du: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8936 Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg