Gå til innhold

Pris på hellakkering uten forarbeid.

Ranger emnet

spnDude

Anbefalte innlegg

Ingen erfaringer, men har sett at Stylingkompaniet i Sverige tar på seg hellakkering utvendig for 15000,- SEK

Vet ikke om det er billig men... :wonder

Bare hold dere laaaangt unna stylingkompaniet. Har ikke sett dårligere arbeid! ErikG kan vel ta gift på at lakkarbeidet fra stylingkompaniet suger! Latterlig dårlig forarbeide og elendig lakk-arbeid!

1997 Audi A3 1,6

1986 Audi 200 Turbo Quattro-x-

1989 Ford sierra Dohc-x-

1988 Nissan Sunny 1,3-x-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips til dere som skal ha billig lakkering, ikke gjør grunn arbeidet selv. Det er vannskelig og gjør dere en liten feil kan sluttresultatet bli helt jævlig. Så med mindre dere vet hva dere gjør, la en lakkerer ta seg av det. Ser når jeg skal male min bil nå feks, så vil lakkereren på jobben min at jeg bare demonterer bilen og retter de værste bulka, resten tar han. Da får han det slik han vil og jeg vet at resultatet blir myyye bedre enn om jeg skulle gjøre det selv.

Og ja, jeg vet i teorien hvordan det skal gjøres etter en del år som oppretter, men en lakkerer gjør det hver dag og kan det i praksis.

Ergo, driter han seg ut med grunnarbeidet koster det ikke deg noe å fikse det.

Driter du deg ut med grunnarbeidet.... Vel, da er det bare og bla opp, case: du må lakke bilen en gang til og få han til og gjøre grunnarbeidet igjen, dvs dobbelt så dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange billakkerere som driter i bilen de lakerer, at de ikke er så nøye siden det ikke er bilen dems... Så hvorfor ikke gjøre det selv? da vet du jo att du ar gjort alt.. hellothere :fire:

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange billakkerere som driter i bilen de lakerer, at de ikke er så nøye siden det ikke er bilen dems... Så hvorfor ikke gjøre det selv? da vet du jo att du ar gjort alt.. hellothere :fire:

Eh, det er jo garanti på jobben! God nok grunn til å få et lakkverksted til å påta seg oppgaven.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris på heillakkering kan variere fra 1500,- til 50.000,-

Det er du selv som "bestemmer" prisen, avhengig av resultatet du ønsker.

Hør hva som blir sagt om å pusse bilen selv - det blir aldri bra.

En tommelfingerregel er uansett - billige lakkeringer blir aldri fine. Legg litt penger i det så blir du lettere fornøyd.

Hilsen en lakkerer.

H.

Kjør som et helvete så havner du der.

:drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider