Gå til innhold

ford treff på rudskogen lørdag 6 august

Ranger emnet

...

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sjekk media forumet du =) Har noen flere bilder på dataen hvis du vil ha... Faen å du kjørte :D Og den hjelmen din haha, den var drøy :) Hva var det du skrudde på hver gang før du kjørte ut på banen?

Legg ut alle bildene i tråden jeg startet på mediaforumet så får vi alt på ett sted! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

probe GT: etter lappen jg fikk stod det 50 kr, leit at dem legger på prisen men er man bilinterressert lar man seg jo ikke bli stoppet av slike ting... 100 kr er jo ikke mye....var jo en super dag med mange fine biler :thumb

Det går bra vettu;) Men er en sleip måte og gjøre ting på mener jeg. Men skylder ikke på deg da.. hehe.. har du noen bilder eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra vettu;) Men er en sleip måte og gjøre ting på mener jeg. Men skylder ikke på deg da.. hehe.. har du noen bilder eller?

selvfølgelig tokk jeg bilder:)

har også fra gatebil, be 4 you treffet og diverse gatebiltreff(eks råde)som jeg har lyst t å legge ut,men jeg klarer ikke å få lagt dem ut:( så hvis noen kan hjelpe meg så blir jeg veldig glad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du legge ut bilder, hadde vært bra om du hadde satt navn på dem også:) Upload

Tror din far slang et sleng kyss til meg da han ble tauet av viking bilen fra brei sladd svingen hehe :D

takk skal du ha, kjempe snilt:)... men problemet mitt er at jeg får ikke lagt inn bildene fra kameraet til data`n.. får opp en mld ala "ikke finner kameraet" så jg vet ikke hva jg gjør galt. :confused: (hehe, data er ikke min sterkeste side nei) men når jg engang finner ut det så er d jo kjempe snilt at jg kan legge inn bildene hos deg....:)

hehe,det skulle absolutt ikke forundret meg at han gjorde:)

han tror jo at han fortsatt ikke er en dag over 18 heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig tokk jeg bilder:)

har også fra gatebil, be 4 you treffet og diverse gatebiltreff(eks råde)som jeg har lyst t å legge ut,men jeg klarer ikke å få lagt dem ut:( så hvis noen kan hjelpe meg så blir jeg veldig glad...

Om du ikke klarer å legge de ut så zip de eller noe sånnt og send de til meg, i mail eller på msn..

Har galleri til disposisjon..

Og var det noen "vanlige" biler på banen da? Kunne tenkt meg å prøvd mondeoen min der engang for gøy, må bare få oppi en ny maskin snart.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, det er sånn det skal være! Han er ikke alene om og tro sånt skal jeg fortelle deg. hehe Hvordan kom han egenlig med bilen midt ut på gresset der??

ja, jg trur alle føler seg yngre enn det dem egentlig er...

han så ikke forskjell på asfalt og gress... trenger visst briller trur jeg,hehe:) neida... det som skjedde var at giroverføringa røyk... så da var det jo bare å pakke sammen da lissom.... kjipt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider