Mambo Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 noen som aner hvor jeg kan få taki girspak til M90 kasse? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 noen som aner hvor jeg kan få taki girspak til M90 kasse? Leter du fortsatt? Har minst 2 liggende jag,men har det sååå travelt om dagene at jag har ikke fått tid til å lete fram en ennda dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 sjekkk TPC, ser dem til stadig der... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 mulig. men det er mer eller mindre umulig å få taki. om du hadde klart å finni et hadde det hvert glimrende maxis. jeg skulle kjøpe et av åsane.. men toskene solgte det istede for å sende til meg. var faktisk OK pris også :/ nå må jeg bare få start på vogna. får verken gnist eller bensin(pluggene er tørre), mulig jeg har satt svinghjulet feil :( alt skal i teorien funke nå så Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 opp opp opp.. nå har jeg fyra!! *BROOM* Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hvordan er girskiftene på M90 kassene i forhold til M4x serien? Er det kortere "vandring" på M90 kassa? Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hmm.. selve girspaken er andeledes den komplett girspaken liksom. og er vel litt kortere giring ja. trenger ikke ha med deg passasjerer for å få den i 4 gir feks. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har funnet en spake nå,men den mangler den ytterste skinnbelgen.. intressangt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 den som dekker over fra spak og ned til under bilen? ellers er den komplett med alt fra kassa og ut? :) hadde hvert nydelig kan være interessant det ja Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 den som dekker over fra spak og ned til under bilen?ellers er den komplett med alt fra kassa og ut? :) hadde hvert nydelig kan være interessant det ja Hallo? Du har kun spurt om girstang her,ikke noe giroverføringer. Men jag har den delen som stanga sitter i ja,men ikke selve overføringstaget. Det kan du bare plukke ifra en annen boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 bare staget kan jeg ta fra en anna bil da. men trenger resten.. altså komplett girstang med den den er festa inn til kassa med. den må jo kortes uansett, men hadde hvert kjekt å ha spaken.. ps. kunne sagt spakstell, men da hadde sikkert ingen skjønt hva jeg mente :/ girstang+delen som stanga sitter i = komplett girstang. =) overføringsstaget må kappes til og har noen liggende. så det går bra. men har du et nr jeg kan kontakte deg på om du har delene? :) MvH STian Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 bare staget kan jeg ta fra en anna bil da. men trenger resten.. altså komplett girstang med den den er festa inn til kassa med. den må jo kortes uansett, men hadde hvert kjekt å ha spaken.. ps. kunne sagt spakstell, men da hadde sikkert ingen skjønt hva jeg mente :/ girstang+delen som stanga sitter i = komplett girstang. =) overføringsstaget må kappes til og har noen liggende. så det går bra. men har du et nr jeg kan kontakte deg på om du har delene? :) MvH STian Du skal få de delene jeg har for 300kr inklusive frakt.send pm om det er av intresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 har sendt deg PM med info osv maxis =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg