Gå til innhold

Felger til m3

Ranger emnet

MrControl

Anbefalte innlegg

jeg vil ha 17x10" felger bak på min m3 og 9" framme( e 36).

Har sett igjennom en rekke felger, men ser at jeg må opp i 30 000 for å få noen med skikkelig kant som er fine, som f.eks dynatech dtm 6.

Noen som kommer på noen andre felger som har skikkelig kant til noe billigere penger? eventuelt noen som vet om noen svenske felg sider utennom gummihuset.se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

http://www.kerscher-tuning.de

de har noen NYDELIGE skrudde felger til E36 med GOD polert kant

jeg har jo kerscher på min egen E36 (futura)

kan jo kjøpes hos http://www.czt.no =)

er vertfall litt billigere en dynatech sine

(men chrome felger synes jeg blir litt for pakkis stil, vertfall på felger...tysker stilen er RØFF ;)

ceep it that way ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Originally posted by Ostby

Dra til Sharif han vet akkurat hva du vil ha + at det er ufattelig billig. men du må dra dit, først da får du service.

ja har mye tommy hvis du kan kjøre dit,hvis ikke kan jeg sende samme felga hvis interesse masse feite asa felger med cromekant ca 14000 lapper i 9 og 10 17 m dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 911ruf

ja har mye tommy hvis du kan kjøre dit,hvis ikke kan jeg sende samme felga hvis interesse masse feite asa felger med cromekant ca 14000 lapper i 9 og 10 17 m dekk

Hva slags dekk er det du har? Jeg fikk et sett med 9x18" ASA med Falken 225/40 til 14000 hos sharif, Stor og deilig chrome kant. Matcher du dette, så handler jeg hos deg neste gang :)

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider