MGR Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 jeg lurere på hvor jeg kan få tak i styling(body kits) til supra 1/24..?? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 jeg lurere på hvor jeg kan få tak i styling(body kits) til supra 1/24..?? det er kun laget et panser til supra,resten må du lage selv. http://www.scaleautostyle.com/supra_hood.php Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 det er kun laget et panser til supra,resten må du lage selv. http://www.scaleautostyle.com/supra_hood.php Har sett flere kit jeg... Bare å søke på google det... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Har sett flere kit jeg... Bare å søke på google det... det er nok bare panser du får kjøpt til denne,resten har folk laget selv. eller tilpasset fra andre byggesett. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 det er nok bare panser du får kjøpt til denne,resten har folk laget selv.eller tilpasset fra andre byggesett. Nope... Får tak i både Boomex, veilside og TRD kit i 1:24 Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Nope... Får tak i både Boomex, veilside og TRD kit i 1:24 ja,jeg vet det,men har du lest topic? han lurer på hvor man får tak i styling/bodykits til supra,ikke et helt byggesett Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 ja,jeg vet det,men har du lest topic?han lurer på hvor man får tak i styling/bodykits til supra,ikke et helt byggesett Det er jeg fulstendig klaer over... Mulig du ikke kan få veilside bare som kit, men jeg vet at TRD og Boomex kommer som tilleggskit med fangere osv... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Det er jeg fulstendig klaer over... Mulig du ikke kan få veilside bare som kit, men jeg vet at TRD og Boomex kommer som tilleggskit med fangere osv... men disse fangere passer ikke rett på alle supra byggesett,da de kommer fra forskjellige firmaer. de fleste lager stylingen sin selv,med styrene(det er plast som du får kjøpt,i forskjellige størrelser/former)de bygger det opp med styrene og epoxyputty(sparkel)til den formen de selv vil ha,det samme gjør de om de vil lage widebody karroseri. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 men disse fangere passer ikke rett på alle supra byggesett,da de kommer fra forskjellige firmaer. Det er klart, med de er å oppdrive... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg