JuIius Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg klarer å montere høytalere i døren uten å måtte ta av dørtrekket, men jeg står helt fast med ledningen inn til kabinen. Det er mange ledninger fra før og de hullene som er ledig er blokkert. Dere har gjerne truffet samme hindringen, hva er hemmeligheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg klarer å montere høytalere i døren uten å måtte ta av dørtrekket, men jeg står helt fast med ledningen inn til kabinen. Det er mange ledninger fra før og de hullene som er ledig er blokkert. Dere har gjerne truffet samme hindringen, hva er hemmeligheten? Jeg har bare borret hull vedsiden av og trekt kablene der slik at de går innenfor den "gummi" dingsen:) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg klarer å montere høytalere i døren uten å måtte ta av dørtrekket, men jeg står helt fast med ledningen inn til kabinen. Det er mange ledninger fra før og de hullene som er ledig er blokkert. Dere har gjerne truffet samme hindringen, hva er hemmeligheten? Når jeg måtte strekke ledningene mine måtte jeg bore hul i den hvite forbanne driten. Styrte som bare det med å få alt på igjen pga. tykk ledning.....det du tenkte på...? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det er denne hullete gummedingsen jeg tenker på... Jeg forstår ikke hvordan jeg skal trenge gjennom den... Man skulle nesten vært gynekolog.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det er denne hullete gummedingsen jeg tenker på... Jeg forstår ikke hvordan jeg skal trenge gjennom den... Man skulle nesten vært gynekolog.... Det er litt vrient, men du må prøve og prøve så funker det til slutt :D hehe litt tålmodighet må du ha Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg