Gjest Volvo_gutten Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Morn! Er det noen der ute som vet hvor man får tak i bakgrunnsbilde av en volvo på mobilen? Jeg vet om 2 stk. som man kan bestille, men er det flere på nettet? Jeg har åsså tatt bilde fra skjermen på datan`n (flatskjerm) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 hva med å ta et bilde med mobilen..? evt ta et med digicam å laste opp som mms på start.no å sende til seg selv..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Har du tilgang til ftp server, kan du lage bildet selv og laste det opp, så henter du bildet mer eller mindre gratis. Å bestille for 30 kr stykk er bare tull! Du kan jo bare stjele bildet fra der du fant det og legge det på en annen server og wips *BLING* P0ff! - its for free :P Her er min siste bakgrunn: http://www.trollkid.no/jackpot/1337.gif hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg