Olsen_nissan Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 noen som hvet hvor jg kan få skaffet et senke sett til min kadett b? er det senke sett til noen andre biler som passer på bilen min?? jg har tenkt til å senke 80 mn 60 går oxo.. mvh. Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 blitzpower har 60 fjør framme Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 takker for svar... noen som vet hvor jg finner fjører forran og bak?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 69 har vel spiralfjør bak så då er det berre å kappe eller å finne ei stivare frå annan bil. Såg på min gammle at kanskje ascona b passar... Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 takker for svar:) kappe ja... får vell ikke godkjent den da?? seller de senke sett t ascona?? å passer de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 veit ikkje om det passar, men såg like ut.. kom aldri så langt at eg prøvde før eg selde bilen.. viss ascona b passar så er dei sikkert en del stivare for den er trossalt litt tyngre enn kadetten... må no vel gå and å få lånt seg nokon fjører er trossalt gjort på 2 min å ta ut ei fjør på asconaen om den er senka.. er berre å jekke opp :P Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 hehe.. ja.. kjenner ikke formange med ascona da.. hehe.. mn å få godkjent det da, kanskje ikke så lett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 om du har skrufjærer bak er det akkurat likt som på Opel GT både framme og bak. HER har de mye understellsdeler til Kadett B Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 om du har skrufjærer bak er det akkurat likt som på Opel GT både framme og bak. HER har de mye understellsdeler til Kadett B så ikke posten din før nå... takkker:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg