Integrale Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 har hørt om girkasseproblemene. andre ting jeg må se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 har hørt om girkasseproblemene. andre ting jeg må se etter? Hei. Prøv en bil, og søk her på forumet. mvh *-ja, de er noe å ha :) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 etter å ha lyttet på mazdafuns vise ord, og jeg vet at en del her har forsøkt det, er ikke girkasseproblemene så store som man skal ha det til så lenge man vedlikeholder kassa i form av byte olje på den ofte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Linkedi-link Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 som nyfødt Mazda eier kan jg ikkje si noe annet enn at det er kjempeartige biler! jeg som gikk rundt og trodde CRX'en var go-cart... :D Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 som nyfødt Mazda eier kan jg ikkje si noe annet enn at det er kjempeartige biler! jeg som gikk rundt og trodde CRX'en var go-cart... :D Hei. *-Pastorstemmen - "Men nå har du sett lyset, Halleluja" ! Bare vent til vinteren. DA skjønner du virkelig hvor gøy det er.... :pray ...du har ikke hatt det morro enda... :) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Bare vent til vinteren. DA skjønner du virkelig hvor gøy det er.... :pray hehe, det skal bli helt sjef! har ikkje vinterdekk (med pigg), men vi får se hva jeg klarer å fomle fram.. for en gangs skyld gruer jeg meg ikkje til den forp*lte vinteren :D Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Løp og kjøp :) Kan ikke si annet enn at eg er kjempe fornøyd. Har hatt bilen i ca 1 år nå. Litt problemer vil du nok støte på uansett hvilken bil du kjøper. Tror ikke det er produsert en bil som er feilfri. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 det er en artig bil ja, bedre vinterbil skal du lete lenge etter, sinnsyk morro!! Integrale: har en til salgs om et par uker viss du er intr. Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 *tankene sklir vekk, og begynner å tenke på å handle GT-R igjen....* m'm NEI, VEKK!!!! GÅ VEKK!!!! UT!!!!! *dunker hodet* :D faen, jeg må snakke med fruen igjen... wish me luck. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 *tankene sklir vekk, og begynner å tenke på å handle GT-R igjen....* m'm NEI, VEKK!!!! GÅ VEKK!!!! UT!!!!! *dunker hodet* :D faen, jeg må snakke med fruen igjen... wish me luck. det er jo slettes ingen dum tanke :) må ikkje gå rett på sak, oppfør dg pent noen dager, og vært verdens snilleste fyr :kiss og hvis hu fortsatt sier nei... :deng :boxing :D :D Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-xxx Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 råeste vinter bilen jeg har vært borti, men d er veldig lett å ta litt av.. high speed drifting på snøen er skummelt når man ikke har helt kontrol, bare spør forstillinga å fronten på stakkars gtx`n min.. :pimp hehe.. Siter - 1995Audi RS2 x1991 Mazda 323 Gt-x igjen... x1996 Nissan Primera SRI x1990 Mazda 323 Gt-x x1989 VW golf gti 8v x1989 Toyota corolla gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 det er jo slettes ingen dum tanke :) må ikkje gå rett på sak, oppfør dg pent noen dager, og vært verdens snilleste fyr :kiss og hvis hu fortsatt sier nei... :deng :boxing :D :D hehehe, det var jo dette som ikke skulle skje! jeg har fått mere enn nok pes som det er for den 323en jeg har nå.... må overtale, må overtale, må overtale, må overtale, må overtale *sitter å vugger frem og tilbake* :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 hehehe, det var jo dette som ikke skulle skje! jeg har fått mere enn nok pes som det er for den 323en jeg har nå.... må overtale, må overtale, må overtale, må overtale, må overtale *sitter å vugger frem og tilbake* :cocain: Ja, løp og kjøp! Er det noe å vente på da ;) Hehe.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monte edt. Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 har hatt 3 stk gtx og 1 gt-r.aldri noe problemer med mine biler.bortsett fra at jeg har byttet clutch i alle bilene... rasende festlig på vinterføre. hmm.ingen her inne som har noen av mine x-mazda raketter tro?en rød gt-r med ju788xx registrering? hadde vært moro å sett igjen den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg