Integrale Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 det er en artig bil ja, bedre vinterbil skal du lete lenge etter, sinnsyk morro!! Integrale: har en til salgs om et par uker viss du er intr. send meg en PM med litt mer info da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 meg tenkte du på? eller trådstarter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 hehe, som trådstarter må han vell sende pm til segselv :hammer Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 <------- stupid! :D jeg må først se om det er noen som er noe å tenke på, så må jeg overtale fruen.... lager en ny trås jeg. :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg