Roberto Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Og nå skal det ut å prøves! VROOOM!! Men jeg må ha nye plugger og :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Robert Og nå skal det ut å prøves! VROOOM!! Men jeg må ha nye plugger og :\ wooooooooow!! jeg bytta lyspære på bilen min i dag!: intressant .....? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 posthwores??? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Jeg teipa fast sikringsholdern framme med batteriet i dag med elektroteip :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Rart hva folk gjør bare for å få høyere postcount :rolleyes: Lame spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Det er bare det at jeg satt å ventet på at drite skulle tørke, og det tok tid, jeg kjedet meg, så jeg bare skrev noe ubrukelig tull her.. Men det er jo litt "postwhore" å svare og da... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Jeg har tenkt på å sette på sommerhjul i dag... Gjorde det ikke da. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Du er ikke den eneste som helst ser at trillebårhjula kommer av til fordel for noe heftigere. Tror jeg bytter hjul i dag. Vaske luftfilteret skulle jeg også gjort, motorvask kan trengs, skifte listen over kanalen, lakkere førerdøra, justere forstillingen, polere krommen på eksoshalen, lime av/på-knappen til radioen, feste basskassa... Uff! Blir vel heller til at jeg fordyper meg i programoversikten til nederlandske Canal + atter igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Du er ikke den eneste som helst ser at trillebårhjula kommer av til fordel for noe heftigere. Tror jeg bytter hjul i dag. Vaske luftfilteret skulle jeg også gjort, motorvask kan trengs, skifte listen over kanalen, lakkere førerdøra, justere forstillingen, polere krommen på eksoshalen, lime av/på-knappen til radioen, feste basskassa... Uff! Blir vel heller til at jeg fordyper meg i programoversikten til nederlandske Canal + atter igjen. ' hvorfor ikke bare kjøpe seg en NRK-1 bil. der får du jo en intakt bil som i det minste ikke faller fra hverandre. og du får alle de jævla (k)analene du trenger..... heeh Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Bilen min er ikke så råtten at jeg føler det helt store behovet får å lirke rasshølet på plass i en NRK-bil, da. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Min dag igår: 1. Skole 2. Satte inn indiglow skiver. 3. Banna vilt fordi bensinmåleren min sluttet å funke. 4. Banna enda mer fordi nåle til temp. måleren i dash'n knakk fucku Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Jeg har satt på stripe i frontruta.. intresserer dere? hehe, BAH Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Flasher Jeg har satt på stripe i frontruta.. intresserer dere? hehe, BAH Brukte du lang tid på å sette den på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Otto: Var det mye jobb å senke hjelmen? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Brukte du lang tid på å sette den på? Satte på stripe forige fredag, og bruker du riktig mengde med vann, så tar det 10-15 min... Bruker du for lite, så tar det 2 min, og da må du ta den av igjen... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg