Flasher Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Brukte du lang tid på å sette den på? Neida, gikk relativt bra, tok meg i overkant av 5 min.. du da? åssen gikk det til med hjelmen? vil ha detaljer Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 I dag har jeg: - Vasket bilen - Gnudd bilen inn med "superclean" - Polert bilen - Vasket bilen innvendig, også vinduene - Vasket sommerfelgene - Byttet til sommerfelgene - Reist og fylt luft i sommerdekkene (var 9 i det ene hjulet) - Reiste hjem for å spise Snart skal jeg: - Sette meg i bilen - Starte den - Kjøre mot Oslo - Møte en kar - Betale han masse penger - Lempe de nye hjulene mine bak i bilen - Kjøre hjem - Ta av de sommerfelgene jeg satt på i stad - Sette på de nye sommerhjulene mine - Leve ett lykkelig liv med nye hjul på bilen min Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Å teie mykje er jamt tryggast for den dumme som vankar ute. At han veit lite merkar ingen, når han ikkje taler så mykje. Fjas aldri med gråhåra tul; det er ofte godt, det dei gamle talar. Skarpe og kloke ord kjem ofte frå eit skrukkerskinn, jamvel om kleda heng og hud-skorne sleng, og han stotar som ein stakkar. Forresten opna eg døra til bilen min idag, og kjøyrde vindauga litt opp og ner. Det gjekk helt greitt og det heile var tidleg over. birthday Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Skaftetryne Å teie mykje er jamt tryggast for den dumme som vankar ute. At han veit lite merkar ingen, når han ikkje taler så mykje. Fjas aldri med gråhåra tul; det er ofte godt, det dei gamle talar. Skarpe og kloke ord kjem ofte frå eit skrukkerskinn, jamvel om kleda heng og hud-skorne sleng, og han stotar som ein stakkar. Forresten opna eg døra til bilen min idag, og kjøyrde vindauga litt opp og ner. Det gjekk helt greitt og det heile var tidleg over. birthday :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Noen som kan fortelle meg hva denne personen sa ?? helst på norsk. babblefisken min er litt ute å kjører her assa... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by LilleGud :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Noen som kan fortelle meg hva denne personen sa ?? helst på norsk. babblefisken min er litt ute å kjører her assa... Forstod lite av den jeg og..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Skaftetryne Å teie mykje er jamt tryggast for den dumme som vankar ute. At han veit lite merkar ingen, når han ikkje taler så mykje. Fjas aldri med gråhåra tul; det er ofte godt, det dei gamle talar. Skarpe og kloke ord kjem ofte frå eit skrukkerskinn, jamvel om kleda heng og hud-skorne sleng, og han stotar som ein stakkar. Forresten opna eg døra til bilen min idag, og kjøyrde vindauga litt opp og ner. Det gjekk helt greitt og det heile var tidleg over. birthday Å tie mye er det tryggeste for den dumme som går der ute. At han vet lite merker ingen, når han ikke snakker så mye. Flir aldri av det de gråhårete sier, det er ofte bra det dem sier. Skarpe og kloke ord kommer ofte fra et "skrukkerskinn" uansett om klærne henger og hud-skoene slenger, og han stønner som en stakkar. Forresten åpnet jeg døra til bilen min i dag og kjørte vinduene litt opp og ned. Det gikk greit og det tok ikke lang tid. Noe sånt? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Jeg har -kjørt bil med diagnose PC, feilsøkt på turbotrykk-systemet -demontert fremre eksos annlegg -kjørt mer med diagnose (turbotrykk økt med 0.3bar ;) ) -vaska 2stk katalysatorer -demontert luftfilterboks -demontert innsug -demontert innsprøytningssystem (gjort klar for demontering av topp'en) -montert fremre eksosannlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by boXer -vaska 2stk katalysatorer Kva vaskar du med? Originally posted by Jonte Noe sånt? ;) Det var tidvis essensen i bodskapet ja. yummy Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Skaftetryne Kva vaskar du med? Et slikt et hemmelig vaskemiddel... Varmt vann... Og litt såpe/avfetting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by CivicVTEC Satte på stripe forige fredag, og bruker du riktig mengde med vann, så tar det 10-15 min... Bruker du for lite, så tar det 2 min, og da må du ta den av igjen... vann?... erreu i tåka eller`. man bruker da ikke vann på en film som inneholde rlim da vetty.. Nå mente jo han sånn stripe i frontruta man limer på.... ikke sotings film... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 idag har jeg ogå jobbet med bilen:) satt på slitte sommerdekk bak for å ha det litt gøy retta ut stor bulk jeg lagde da jeg dro av veien i 120 for et par uker siden.. var litt veldig mye glattere enn jeg trodde i en sving.. takk for snøfonn og volvo. ellers kjøpte jeg sotefilm og wunderbaum til "nye" bilen. skal nok sette det på engang også tror jeg Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg