nonstop Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 kom over en hvit skyline i drøbak. rulla forbi og tok et lite bilde med moblien så klart ;) Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 åhh.... Den samma bilen så jeg på pepperstad i vestby for en uke siden :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Hei. "sjekk den beige Vitoen på siden av da" ! Neida, Nissan er en kul bil. Men det er mye mas hver gang noen ser en :bump mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 la nå folk få den gleden hvis de ikke ser det ofte da.. syns det er stas selv å se skyline.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Hvor i drøbak var dette? Er det i nærheten av Drøbak city? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Ser ut som om det er ved Montér bak drøbak city... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hvor i drøbak var dette? Er det i nærheten av Drøbak city? bak ved montèr ved drøbak city ja. Kan si meg enig om at det mye mas når man ser en skyline. men så er det i mine øyne den ultimale gate bil så. MÅ bort og ;) Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chronic Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Skylinen er min... Bor på pepperstad, så der er den ofte... Endelig fått meg skikkelig bil igjen etter at jeg ehherm.......Tok grøfte styling på supraen! Faen, etter mye stress nå ga jeg opp å legge ut bilde av supra vraket. Dårlig med datakunnskaper her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hei. "sjekk den beige Vitoen på siden av da" ! Neida, Nissan er en kul bil. Men det er mye mas hver gang noen ser en :bump mvh vet :) begynner Å bli en del skyliner i norge nå. er ikke så spesielt lenger. Men skyline er jo drit tøft da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Skylinen er min... Bor på pepperstad, så der er den ofte... Endelig fått meg skikkelig bil igjen etter at jeg ehherm.......Tok grøfte styling på supraen! Faen, etter mye stress nå ga jeg opp å legge ut bilde av supra vraket. Dårlig med datakunnskaper her... er det rwd eller 4wd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg