scorpiobabe Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 enig med deg karina..jeg kunne godt tenke meg jeg og bil tatt bilde av med meitt gull:):) hvor mye klær får vi se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Husk at Grombil.com er drevet av meg på hobbybasis og at de jentene som stiller ikke driver med dette til vanlig. De stiller frivillig og gratis. Kunne jo gjort som alle andre å "kjøpt" inn noen silikonbesudla damer, men nå gjør ikke jeg det. Jeg legger ikke heller ut "nakenbilder" eller annet ronkestoff for fjortiser. Ikke finner dere masse teite kommentarer og rumpehumor som i visse andre "nye" bilmagasiner som retter seg mot fjortisene. Så å kalle Grombil.com for en fjortis side er skivebom så det holder... Ikke det at jeg ikke ønsker alle velkommne, men jeg må nok endre en del på siden for å kunne tilfredstille fjortisenes behov. Jeg er enig i at den ene jenta er vel ung. Jeg er også enig i at ikke alle er like fine. Jeg kan til og med være enig i at bildene ikke er fantastis bra tatt. Hva så? Liker dere ikke det dere ser så for all del. Internett er fullt av sider som garantert vil tilfredstille deres behov. Jeg er ikke interesert i å ha en webside som skal fungere som ronkefor for leserne! Det kan Max power og Gatebil ta seg av :-) De har i hauer og lass med silikondamer og rompehumor... De må til og med betale for å få modellene til å stille.... og ikke er de heller alltid like fine! Men dere ser vel aldrig så høyt oppe :-) Det må jo legges til at jeg kan føre statestikk over besøkende på siden når jeg har postet her på Bilforum.net. Så en viss interesse regner jeg med der er for damene. Kan ikke skilte med tilsvarende treff når jeg legger ut ny bil nei :-) Så til dere som ikke liker siden: Gå her! For dere som liker den: Mer kommer :-) RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ikke kom og si att Renate ikke var fin da.. Syns nå i allefall jeg.. Er vel den beste av de fire.. Av hu som tråden handlet om, så syns jeg vel det bildet bakfra var helt greit, men de andre var mer eller mindre ikke så bra :) Gleder meg til neste bildeserie kommer jeg, syns det er litt kult, og jeg følger da med.. Til dere andre som bare måååå innom og titte; slutt å syt :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Betegnelsen "babe" passer vel ikke helt på de 4 der akkurat ahahahhaha Er vel på tide å slutte med alt dette maset ditt om Grombil.com... Forumet der inne var vel ikke direkte aktivt heller :idea: Fjortisopplegg.. Jeg skjønner ikke hvorfor dere maser? Du har nå vært inne og kikket! På alle 4... Man skal alltid få pes fra "alltvitende" som selv ikke løfter en finger for andre. Liker du det ikke så hold deg borte da... Når det gjelder posting her på forumet tar jeg selvkritikk... Men uansett så er siden populær blant bilintereserte. For å ta et eksempel så var der over 3800 klikk på siden. Over 450 unike treff... Nesten alle norske!! Jeg driver tross alt ikke siden for å plage folk, men for å tilby en gratis bilside med lett underholdning. Så om der er noe du ikke liker så la vær å se da mann... jerkoff RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor dere maser? Du har nå vært inne og kikket! På alle 4... Man skal alltid få pes fra "alltvitende" som selv ikke løfter en finger for andre. Liker du det ikke så hold deg borte da... Når det gjelder posting her på forumet tar jeg selvkritikk... Men uansett så er siden populær blant bilintereserte. For å ta et eksempel så var der over 3800 klikk på siden. Over 450 unike treff... Nesten alle norske!! Jeg driver tross alt ikke siden for å plage folk, men for å tilby en gratis bilside med lett underholdning. Så om der er noe du ikke liker så la vær å se da mann... jerkoff RCS Jeg er bare missunlig på deg som har sånn fin bilside på nettet blah Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 enig med deg karina..jeg kunne godt tenke meg jeg og bil tatt bilde av med meitt gull:):) hvor mye klær får vi se;) Når får vi se dette, og hvor mye får vi se? ;) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ikke finner dere masse teite kommentarer og rumpehumor som i visse andre "nye" bilmagasiner som retter seg mot fjortisene. Burde jeg føle meg truffet nå? :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 renate var jo ei søt jente hu da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg er bare missunlig på deg som har sånn fin bilside på nettet blah :ass RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Burde jeg føle meg truffet nå? :rolleyes: Tja :titties: Man kan nok si at Max Power har en del rompehumor og tildels teite kommentarer ja... men så er det jo det som er "varemerket" til Max Power og da... (Ref. engelsk versjon av bladet) Jeg har kjøpt bladene jeg... :cool: RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 renate var jo ei søt jente hu da:) søtere enn bilen hvertfall :naaaws Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Når får vi se dette, og hvor mye får vi se? ;) hehe jeg får vel ta noen bilder da...hehe så får vi se om de ender inne på den siden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 hehe jeg får vel ta noen bilder da...hehe så får vi se om de ender inne på den siden;) hmm..og husk at old school stilen er ganske så inn nå...less is more..haha...:titties: Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hmm..og husk at old school stilen er ganske så inn nå...less is more..haha...:titties: haha hva tenker du på da? kort skjørt oppknyti skjorte musefletter og slips? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 haha hva tenker du på da? kort skjørt oppknyti skjorte musefletter og slips?:D Bingo :respect Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg