Gjest MrHenrik Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Ang puberteten... Den nye bilen din er ikke mye pubertal? Heller temmelig Grom... Og som du sikkert vet er Grombil.com plassen for Gromme biler :-) Snittet på Grombil er vel alt for høyt for en gammal Ford?? :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Snittet på Grombil er vel alt for høyt for en gammal Ford?? :) - Henrik Har muligens litt å gjøre med hva slags gammal Ford.... ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Snittet på Grombil er vel alt for høyt for en gammal Ford?? :) - Henrik hehe, gammel ford ja. Tror nok du får Gt40'en inn der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Snittet på Grombil er vel alt for høyt for en gammal Ford?? :) - Henrik :D:D:D:D Hahaha :) Rææhæææhæ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Hei Har lagt ut en ny Grombil babe på mine sider... damndamn En flott jente fra Sola i Rogaland... :titties: Enjoy... småfeit fjortis det dær..... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Du må bare hive deg med :-) RCS Ja, jeg hadde nok viiirkelig gjort meg som "babe". :roll: Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 småfeit fjortis det dær..... Småfeit? Er DET småfeit? :confused: Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Jeg synes det er gøy med norske jenter som blir avbilda med kule biler, "modeller" som vanlige søte jenter... om det er helene rask , eller ei naturlig, søt 18åring, spiller ingen rolle :) :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Småfeit? Er DET småfeit? :confused: småfei , åssn skal man tolke den? "småfeit, hun var jo feit" eller "småfeit, hun var jo ikke feit i det hele tatt" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Jeg synes det er gøy med norske jenter som blir avbilda med kule biler, "modeller" som vanlige søte jenter... om det er helene rask , eller ei naturlig, søt 18åring, spiller ingen rolle :) :popcorn Endelig en som tar poenget...... :pray Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Småfeit? Er DET småfeit? :confused: uhhh.... okei la meg su det sånn... når jenta får kvitta seg med valpe fette så kan ho vel godt legge seg ut på grombil.... :fuckme2: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 heheh, hu der nye gatebil baben har gått i paralell klassen min:P hu er opprinligt fra karmøy Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jeg synes det er gøy med norske jenter som blir avbilda med kule biler, "modeller" som vanlige søte jenter... om det er helene rask , eller ei naturlig, søt 18åring, spiller ingen rolle :) :popcorn Jeg syns personlig at H. Rask er så uekte og operert, (støgge pupper) at hun nesten bikker over til å bli ekkel. Men, hver sin smak tydligvis. Å nei, jeg kødder ikke. @RCS Det finnes damer som er over 20 år, som ser bedre ut enn dette.;-) :pimp Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jeg syns personlig at H. Rask er så uekte og operert, at hun nesten bikker over til å bli ekkel. Bortsett fra å være utrolig godt trent er det vel bare puppene til Helene som er tuklet med (ekke det groveste laget med sminke heller). Stå på! :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 helene og carina representerte gatebil bra..he he alle hernedeprater om dem ;) fikk selv noen fine bilder..biler og damer hører sammen ;) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg