Bjerke Motorsport Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Jeg skulle hatt navn og nr. til han som bl.a. har sveiset buret i Supraen til Andreas Vaa m.fl. Hjemmesiden hans var et eller annet med d-e-v-i-l. Noen som vet? Jeg har muligens en jobb til ham :) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 det er dirtyracing på skarnes du tenker på. han sveisa buret mitt også og det ble dritbra. Kim er veldig hyggelig og serviceinnstillt. har ikke nr lenger men... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 var han dyr ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Takk takk :) Tar visst 5000-20.000,- for jobben etter hvor mye som skal gjøres. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 http://www.dirtyracing.net/Priser.htm Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg