Henke Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Så Jan Erik Larsen og Idar Vollevik var ute å testet Koenigsegg CCR i Bergen idag. Fikk tatt noen bilder da den sto parkert utenfor Dekk og Felg spesialisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Utrolig bil det der! :pray Gleder meg til å se episoden med den. Håper Idar Vollvik kommer til Trondheim med bilen til Offshore VM runden i Trondheim i helga. "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henke Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Ja.. det er en vanvittig fet bil.. men den var ikke så verst den autofil Larsen ankom i heller.. crome felger (245/35ZR20) og lakkert i MATT sort farge så det ikke gikk an å speile seg i bilen i det heletatt... Utrolig fett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Geeeezez! så FEIT audi yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 hehe koenigsegg har sikkert grisekul koppholder yodude yodude - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 hehe koenigsegg har sikkert grisekul koppholder yodude yodude Får plass til noen kopper inni felga :D Feit audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Jeg dreper Larsen hvis han gir den bilen 5 min., som han gjorde med M5 (E60) for en liten stund siden. "hihihihihihi den er råååååååååååå hihihihi hva syns du tommy? Girkassa er tight, styringa er tung, clutchen er litt heavy... Hhihihihihi fyyyyyyyyy faen hihihihihihihihihihi" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Jeg liker ikke utseendet på den bilen ass... usj :P Audien var fet, er det ikke "lowrider_a8" her på forumet sin? '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Jeg dreper Larsen hvis han gir den bilen 5 min., som han gjorde med M5 (E60) for en liten stund siden. "hihihihihihi den er råååååååååååå hihihihi hva syns du tommy? Girkassa er tight, styringa er tung, clutchen er litt heavy... Hhihihihihi fyyyyyyyyy faen hihihihihihihihihihi" Jeg tror kanskje Nilsen var en smule redd for M6'en sin med Larssen bak styret... Når det gjaldt M5'en kunne Autofil gjerne viet et helt program til den bilen. Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Audien var fet, er det ikke "lowrider_a8" her på forumet sin? Det var det jeg trodde og. Har vollevik fått hvite skilter nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Det var det jeg trodde og. Har vollevik fått hvite skilter nå altså. Var det jeg også la merke til.. » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider_a8 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Jeg liker ikke utseendet på den bilen ass... usj :P Audien var fet, er det ikke "lowrider_a8" her på forumet sin? Er nok bilen min ja:) Takker for gode komentarer. Tusen takk til kid-A for at jeg fikk være med på test av bilen:) -Audi A8 nye lowrider vogna :dj x-Boble 1200 61 mod x-Golf gti 16v 90 mod x-Golf gti 82mod x-Lowrider Audi A4 96mod x-impala 64mod (lowrider) x-dodge van 89mod x-bmw 320 cab 89mod x-pluss div andre drit biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Feeet audi lowrider, men sot resten av rutene yodude *syns jeg* - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider_a8 Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Feeet audi lowrider, men sot resten av rutene yodude *syns jeg* bilen er ikke halv ferdig enda! Så soting er på gang:) -Audi A8 nye lowrider vogna :dj x-Boble 1200 61 mod x-Golf gti 16v 90 mod x-Golf gti 82mod x-Lowrider Audi A4 96mod x-impala 64mod (lowrider) x-dodge van 89mod x-bmw 320 cab 89mod x-pluss div andre drit biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Utrolig bil det der! :pray Gleder meg til å se episoden med den. Håper Idar Vollvik kommer til Trondheim med bilen til Offshore VM runden i Trondheim i helga. Hvis du møter opp på street legal stevnet så tror jeg kanskje Vollevik og mannen bak kinderegget dukker opp ;) Vollevik hadde visst lyst til å kjøre street legal skjønner'u... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg