Henke Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 bilen er ikke halv ferdig enda! Så soting er på gang:) Hva har du for planer med bilen din da? Utrolig fet slik den er nå iallefall... Skal lakken være slik den er nå? Ps.. var det fett å kjøre Koenigsegg da??? Fortell fortell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Jeg tok noen bilder også! så vollvik var ute å kjørte med den på søndag'en også. Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Ja.. det er en vanvittig fet bil.. men den var ikke så verst den autofil Larsen ankom i heller.. crome felger (245/35ZR20) og lakkert i MATT sort farge så det ikke gikk an å speile seg i bilen i det heletatt... Utrolig fett... disse verdefelgene gjør seg vanvittig godt på sort bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Vollevik kommer på offshore vm med bilen. der har du også sjansen til å vinne en gratis prøvetur O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hvite skilter ja :D det var bra.. hehe.. grønne gjorde seg ikke på den bilen :D hehe.. måtte bare.. :D Merke og modell: KOENIGSEGG CCR Registreringsnummer: TF22222 Registreringsår: 2005 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) Frist for kontroll: 28.02.2009 Pris for kontroll: kr. 605,- -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Vollevik kommer på offshore vm med bilen.der har du også sjansen til å vinne en gratis prøvetur Hadde vært kult å sitte på med den en runde, men jeg er fornøyd bare jeg får se bilen. "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hvite skilter ja :D det var bra.. hehe.. grønne gjorde seg ikke på den bilen :D hehe.. måtte bare.. :D Merke og modell: KOENIGSEGG CCR Registreringsnummer: TF22222 Registreringsår: 2005 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) Frist for kontroll: 28.02.2009 Pris for kontroll: kr. 605,- Hehe, EU-kontrollregisteret til Vegvesenet på nett ellerno..? Slår dog ikke «the Real thing» (AutoSYS).. :afro » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hehe :D måtte bare søke.. :D -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 FAAAAAAAAAAAAAAAAEN!!!! Håpa de skulle komme til ACR med den der, eneste banen som fortjener noe slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Og parkeringsbot på kinderegget.. :) Tipper han hadde en morsommere dag enn han som fikk gi Lamborghinien bot i Oslo.. :D » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Og parkeringsbot på kinderegget.. :) Tipper han hadde en morsommere dag enn han som fikk gi Lamborghinien bot i Oslo.. :D hahahahahah så ufattelig morsomt.. :roll: :roll: - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_ Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 lillehammer registrert audi å :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Og parkeringsbot på kinderegget.. :) Tipper han hadde en morsommere dag enn han som fikk gi Lamborghinien bot i Oslo.. :D Ferrari ihvertfall fatality :P - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Ferrari ihvertfall fatality :P Han siktet nok til Gallardoen i en annen tråd her, så ja, en Lambo ;) (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Er nok bilen min ja:) Takker for gode komentarer. Tusen takk til kid-A for at jeg fikk være med på test av bilen:) hehe...vært å badet i nipedalen i det siste då? så den sto på p-plassen der. sto å så litt på bilen...var redd det skulle komme noen mafiafolk og jage meg vekk eller noe sånt :respect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg