Marvil Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Det er vistnok svært begrenet antall ansatte hos Biltilsynet som kan godkjenne biler som tidligere ikke har vært registrert (eller noe slikt). Haugesund er ett av 2-3 (?) kontorer i Norge som kan gjør dette, derfor ble en herfra tilkallt til Bergen :) Ah, da så.. :) » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 fy faen for ein rå bil audien var groom med matt lakk cheers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/4943552.html stemmer det ar autofil har testa den ja. ståt at han skal kjøre den på bane også. "Men å kjøre bilen på Rudskogen kan fort komme til å skje, for Autofil skal snart teste Koenigseggen på bane. - Vi er foreløpig usikre på hvor. Det blir enten i Sverige, på Vålerbanen eller Rudskogen." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Autofil skulle ha tatt med Koenigseggen til Tyskland å kjørt den på ringen. Det tror jeg hadde blitt et bra program hvis de hadde gitt den bilen en hel episode, å fortalt og vist frem både bilen og Nurburgring Nordschleife. Vært kult å se hvor lang til Tommy Rustad bruker på en runde på ringen med den bilen. Koenigsegg har nå verdens rekorden for serie produserte biler rundt ringen, med tiden 7.39 min. Og i september skal Koenigsegg tilbake på Nurburgring å prøver å kjøre under 7.30 min. "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Jeg forventer at du tar deg en tur til Oppdal snart Oddis!! :P Må få kjøre litt lowrider asap! hehe... Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider_a8 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Jeg forventer at du tar deg en tur til Oppdal snart Oddis!! :P Må få kjøre litt lowrider asap! hehe... Blir nok snart de ja cheers Men må få legge inn et bilde fra testen jeg og da:) Jan Erik var veldig fornøyd med bilen som henta han på Flesland;) -Audi A8 nye lowrider vogna :dj x-Boble 1200 61 mod x-Golf gti 16v 90 mod x-Golf gti 82mod x-Lowrider Audi A4 96mod x-impala 64mod (lowrider) x-dodge van 89mod x-bmw 320 cab 89mod x-pluss div andre drit biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Blir nok snart de ja cheers Men må få legge inn et bilde fra testen jeg og da:) Jan Erik var veldig fornøyd med bilen som henta han på Flesland;) :wave Dere er så søte sammen! Tjihi! Sikkert en kul fyr det der! Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 OddI er kuul ja :cool: Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 OddI er kuul ja :cool: hehe..vet det, men tenkte mer på han ved siden av. Hvor mange "første mann til månen" dro du da oddis? høhø... Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 takk.. takk for at søskenbarne mitt fikk sitte på til idar igår ;P han kom på hytta(roan) der broren hans bor! husker da han kom dit med båten til 45mill :O råååååått sier jeg bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Den A8en var bare sykt pen! Som audifanatiker er du stor i mine øyne! Håper jeg får se bilen din live en dag! Det du gjør er stort! Hehe... Og Koeningseggen er ok :p Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 takk.. takk for at søskenbarne mitt fikk sitte på til idar igår ;P han kom på hytta(roan) der broren hans bor! husker da han kom dit med båten til 45mill :O råååååått sier jeg bare.. hø? vollvik har da ingen båt til 45mill. Gjerne 12mill, men er da nok det.. Noen båt i 45mill klassen ville han aldri fått plass til på den lille kaien sin.. Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyO Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Voss registrert den CCR'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hvis du møter opp på street legal stevnet så tror jeg kanskje Vollevik og mannen bak kinderegget dukker opp ;) Vollevik hadde visst lyst til å kjøre street legal skjønner'u... Så hvorfor F*** stilte ikke kinderegget opp på Lade på Street Legal da,va jo samme helga som Offshore VM... Typisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hø? vollvik har da ingen båt til 45mill. Gjerne 12mill, men er da nok det.. Noen båt i 45mill klassen ville han aldri fått plass til på den lille kaien sin.. Båten hans koster ifølge Se og Hør 13 mill... 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg